کد خبر : 1709747 | 02 مهر 1399 ساعت 21:05 | 39.6K بازدید | 4 دیدگاه

نسبت به بازی با الشرطه آماده تر بودیم

نامجومطلق: بخاطر هوادارانمان تا آخر می‌جنگیم

سرمربی استقلال ضمن تشکر از شاگردانش اعلام کرد که با تمام توان برای موفقیت تیمش خواهد جنگید.

نامجومطلق: بخاطر هوادارانمان تا آخر می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یک شب خوب با عملکردی بی نظیر توانست با 3 گل تیم الاهلی عربستان را شکست دهد و به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.


مجید نامجومطلق سرمربی آبی پوشان که توانست دست به کار بزرگی بزند و حریف قدرتمند عربستانی را با 3 گل شکست دهد، در نشست خبری پس از بازی، اظهار امیدواری کرد که استقلال راهی مراحل بالاتر شود.


نامجومطلق در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: بچه های ما یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند و بازی خیلی خوبی را انجام دادیم هر چند که یک سری از بازیکنان ما دچار مصدومیت بودند. ولی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.


وی افزود: ما یک لیگ فرسایشی را در ایران پشت سر گذاشتیم که فشار بر روی بازیکنان ما زیاد بود. تعدادی از آنها مصدوم بودند ولی با تلاشی که انجام دادند، خودشان را به بازی مقابل الاهلی رساندند. 


سرمربی استقلال گفت: در دقایق پایانی چند بازیکن ما دچار گرفتگی عضلانی شدند و با این شرایط خیلی با غیرت بازی کردند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. امیدواریم در ادامه راه شرایطی را به وجود بیاوریم که به مراحل بالاتر صعود کنیم. 


نامجومطلق با تبریک این پیروزی به طرفداران استقلال اضافه کرد: باشگاه ما هواداران میلیونی دارد و این پیروزی را به آنها تبریک می گویم و می خواهم به طرفداران استقلال پیامی بدهم که ما با تمام توانمان برای خوشحال کردن آنها می جنگیم.


سرمربی استقلال ادامه داد: ما در نیمه اول دیدار با الشرطه خوب نبودیم چون بازیکنانمان از شرایط بازی به دور بودند و آمادگی لازم را نداشتند. قبول دارم که در نیمه اول دیدار گذشته بد بودیم اما در نیمه دوم خوب بودیم. بازی با الشرطه به ما کمک کرد تا ما در شرایط مسابقه قرار بگیریم و با تمام خستگی که در لیگ فرسایشی ایرانی  به همراه آورده بودیم، فقط سعی کردیم کار ریکاوری را بر روی بازیکنان انجام بدهیم. 


وی گفت: بازیکنان ما در دیدار امروز نسبت به بازی قبل شاداب تر بودند ولی با توجه به اینکه مصدومان زیادی داریم باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم و بازیکنان را از لحاظ ذهنی و بدنی آماده کنیم که در مسابقه بعدی کیفیتی همچون دیدار با الاهلی را نشان بدهیم.


نامجومطلق اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی ها هر 3 روز یکبار برگزار میشود، ما تجربه اینگونه شرایطی را نداریم و بازیکنان ما خیلی آماده نیستند. ما سعی می کنیم شرایط خوبی را برای آنها مهیا کنیم تا با آمادگی کامل در دیدارهای بعدی حاضر شویم.

دیدگاه‌ها