کد خبر : 1709762 | 02 مهر 1399 ساعت 21:53 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاشته زیبا و رکوردی که ادامه یافت

نساجی امروز در یک بازی دوستانه که در استادیوم کارگران انجام شد موفق شد تیم ماشین سازی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

کاشته زیبا و رکوردی که ادامه یافت 

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی ابتدا تیم ماشین سازی به گل رسید؛ در نیمه دوم تیم محمود فکری که با ترکیب جدید به نسبت نیمه اول وارد میدان شده بود علاوه بر جبران گل خورده گل برتری را هم به ثمر رساند تا روند شکست ناپذیری تیم نساجی با محمود فکری حتی در بازی های دوستانه هم ادامه داشته باشد. نساجی با محمود فکری 10 دیدار در فصل گذشته لیگ برتر انجام داد که با وجود رویارویی با تیم های مدعی شکستی در کارنامه نداشت. 

 

این پیروزی در حالی در کارنامه نساجی به ثبت رسید که بازیکنان زیادی از نساجی جدا شده اند و هنوز تیم مازنی تکمیل نشده است؛ نکته جالب توجه این بازی دوستانه گل تماشایی آرمان قاسمی برای نساجی از روی ضربه ایستگاهی بود. در  حالی که بازی می رفت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد آرمان روی یک ضربه ایستگاهی و با پای چپ به زیبایی دروازه ماشین سازی را باز کرد تا تیم مازنی بازی های دوستانه را با برد شروع کند. آرمان قاسمی سال های سال مدافع میانی تیم پیکان در لیگ برتر بود و فصل گذشته هم برای نفت مسجد سلیمان بازی کرد. 

 

در این بازی شاهد حضور چند بازیکن لیگ برتری در ترکیب نساجی بودیم؛ مهرداد بایرامی – روزبه شاه علیدوست – آرمان قاسمی و... و البته چند بازیکن جوان که ناشناخته بودند و به نظر می رسید که بازیکنان خوب و کارآمدی هستند که از سوی محمود فکری برای بازی در ترکیب نساجی انتخاب شده اند. سرمربی با وجود چهره دگرگون شده نساجی امیدوار به کسب نتایج خوب در فصل جدید بازی ها است چرا که او نمی خواهد در مسیر مربیگری متوقف شود. یکی از اهداف او که بنا به گفته اش برای رسیدن به آن عجله نخواهد کرد نیمکت استقلال است و بهای آن باید نتیجه گیری با تیم های تحت هدایت باشد که فعلا نساجی است.

دیدگاه‌ها