کد خبر : 1709765 | 02 مهر 1399 ساعت 22:05 | 158.1K بازدید | 1 دیدگاه

مغانلو به سانتاکلارا پیوست؛ 

رسمی؛ شهریار رقیب طارمی در پرتغال شد (عکس)

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پیکان با قراردادی سه ساله به عضویت سانتاکلارای پرتغال درآمد.

رسمی؛ شهریار رقیب طارمی در پرتغال شد (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته پیکان که پیش از اتمام لیگ نوزدهم با پیشنهاد خارجی مواجه شده بود، سرانجام با رفع موانع سفرش به پرتغال، چند روز پیش بود که به این کشور سفر کرد و در ساعت پایانی چهارشنبه دوم مهرماه، باشگاه سانتاکلارا از خرید جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرد. 


نام شهریار مغانلو که مدتی را برای سپری کردن دوران سربازی به ملوان بندرانزلی رفته بود، از شروع لیگ نوزدهم با گلزنی بیشتر از گذشته برسرزبان‌ها افتاد و پس از اینکه نام او در کنار بازیکنانی نظیر دیاباته، علیپور و قایدی برای کسب عنوان آقای گلی فصل شنیده می‌شد، این رقابت را به شیخ واگذار کرد که 15 بار گلزنی کرد و او با 13 گل به عنوان دومین مهاجم برتر لیگ شناخته شد.


مغانلو 25 ساله و زنجانی، در پایان فصل با چند پیشنهاد داخلی هم مواجه شده بود، اما تصمیم گرفت تا ادامه فوتبال خود را در پرتغال دنبال کند و حالا به همراه بازیکنانی همچون مهدی طارمی، امیر عابدزاده و احتمالا علی علیپور نمایندگان فوتبال ایران در لیگ پرتغال به شمار می روند.

 

 

1530091

 


او که حضورش در سانتاکلارا رسمی شده بود، تست‌های پزشکی را نیز با موفقیت در این باشگاه پرتغالی پشت سرگذاشت و با عقد قراردادی سه ساله به عضویت این تیم درآمد.


سانتاکلارا در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر پرتغال با نتیجه 2 بر صفر ماریتیمو را شکست داد؛ جایی که نه خبری از علی علیپور مهاجم احتمالی ماریتیمو بود و نه خبری از شهریار مغانلو خرید جدید سانتاکلار. این تیم حالا با کسب سه امتیاز، رتبه چهارم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده و به احتمال فراوان مدیران و کادر فنی این باشگاه در انتظار درخشش یک بازیکن ایرانی دیگر در لیگ پرتغال هستند. 

 

گفتنی است "رکورد" رقم این قرارداد را ۱۷۰ هزار یورو اعلام کرده است. سانتاکلارا در سال ۲۰۱۸ پس از ۱۵ سال دوری به سطح اول فوتبال پرتغال بازگشت و فصل اخیر مسابقات را در رده نهم جدول به پایان رسانده است.


مهم ترین خصوصیت شهریار مغانلو، قدرت بالای او در استفاده از ضربات سر و نبردهای هوایی است و باید دید از این خصوصیت در تیم جدید خود چطور بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها