کد خبر : 1709766 | 02 مهر 1399 ساعت 22:10 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

چیرو ایموبیله:

دریافت جایزه کفش طلای رویای من بود

چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی لاتزیو مدعی شد در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

دریافت جایزه کفش طلای رویای من بود

به گزارش "ورزش سه"، چیرو ایموبیله فصل گذشته 36 بار در سری آ گلزنی کرد و به لاتزیو کمک کرد تا به مقام چهارم سری آ دست یابد و برای اولین بار طی 13 سال گذشته راهی لیگ قهرمانان شود. همچنین او بالاتر از رابرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو موفق به دریافت جایزه کفش طلا نیز شد. حالا چیرو ایموبیله از اهدافش برای سال جدید رونمایی کرده است.

 

چیرو ایموبیله گفت: "کفش طلا هدف من و یک رویای شخصی بود. من چند سال پیش خیلی به دریافت این جایزه نزدیک شدم، اما به دلیل مصدومیت فرصت رسیدن به این هدف را از دست دادم. امسال نیز ویروس کرونا سعی کرد مرا متوقف کند، اما من می دانستم که هم تیمی هایم از هر لحاظ به من کمک خواهند کرد.

 

1516368

 

در حال حاضر بهترین روزهای دوران ورزشی ام را سپری می کنم. ما بارها در لباس لاتزیو پیروز شدیم و در تیم ملی خیلی خوب کار کردیم. این بهترین مقطع برای من است. پوشیدن لباس تیم ملی رویای همه است، اما تعداد کمی به آن دست می یابند. وقتی این پیراهن را می پوشید باید از تمام احساسات نهایت لذت را ببرید. ما تاکنون یک مسیر درخشان را طی کرده ایم و انتظارات زیادی وجود دارد. این به ما انگیزه بیشتری می دهد تا در مسابقات جام ملت های اروپا بازی کنیم.

 

آرزوی من بازی با پیراهن آتزوری در فرمی درخشان در مسابقات قهرمانی اروپا است. با لاتزیو نیز ما در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهیم کرد و می خواهیم مانند گذشته و قبل از دوران کرونا، هواداران مان را سرگرم کنیم."

دیدگاه‌ها