کد خبر : 1709776 | 02 مهر 1399 ساعت 23:11 | 25.7K بازدید | 2 دیدگاه

مربی الهلال: AFC با تعویق مسابقات موافقت نکرد

سرمربی تیم فوتبال الهلال معتقد است باید مسابقات مرحله حذفی مثل منطقه شرق آسیا به تعویق می‌افتاد.

مربی الهلال: AFC با تعویق مسابقات موافقت نکرد

به گزارش ورزش سه"، درنهایت پس از حاشیه‌های زیادی که درخصوص ابتلای بازیکنان تیم فوتبال الهلال به کووید 19 ایجادشده عصر امروز در آستانه آغاز دیدار دو تیم الهلال عربستان و الشارجه امارات کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تیم الهلال عربستان به دلیل نرسیدن به حدنصاب بازیکنان در دیدار امشب مقابل شباب الاهلی امارات از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد.


بعدازاین بیانیهAFC  ، رزوان لوچسکو سرمربی الهلال مدافع عنوان قهرمانی اظهار داشت : « ما تمام سعی‌مان را کردیم که به این مسابقات ادامه دهیم. در برخی از بازی‌ها با ترکیب اصلی وارد زمین نشدیم، اما به مقررات احترام گذاشتیم و بدون ستارگان بازی کردیم»


وی در ادامه افزود:« ما برای اینکه بتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته بودیم مرحله حذفی این بازی‌ها در ماه دسامبر برگزار شود، همان‌طور که بازی‌های منطقه شرق در همین زمان برگزار خواهد شد. اما با درخواست ما موافقت نشد.»


 به‌این‌ترتیب بنا بر اعلام کمیته برگزاری این مسابقات، تیم‌های پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات به‌عنوان دو تیم از گروه B لیگ قهرمانان به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند و تمام نتایج الهلال در مرحله گروهی حذف خواهد شد.

دیدگاه‌ها