کد خبر : 1709778 | 02 مهر 1399 ساعت 23:14 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

خامس: کاش زودتر رئال مادرید را ترک می کردم

خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی اورتون در مورد روند جدایی از رئال مادرید صحبت کرد.

خامس: کاش زودتر رئال مادرید را ترک می کردم


به گزارش "ورزش سه"، خامس بعد از سپری کردن یک فصل ناامید کننده و نیمکت نشینی های متوالی زیر نظر زین الدین زیدان، امسال بالاخره رئال مادرید را ترک کرد و راهی اورتون شد. خامس رودریگز که شروع خوبی در لیگ برتر داشته، مدعی شد فصل گذشته نیز تا آستانه ترک رئال مادرید رفت و البته این اتفاق رخ نداد.

 

خامس رودریگز گفت: "در سال 2014 در آستانه انتقال به یونایتد بودم. مدیر برنامه ام ژرژ مندس رابطه بسیار خوبی با این باشگاه دارد. من همیشه آرزوی انتقال به یک باشگاه بزرگ را داشتم و از بچگی همیشه منچستر یونایتد را تحسین می کردم.

 

1511639

 

من همیشه این تیم را با ستاره هایی مانند ریو فردیناند، رایان گیگز و پل اسکولز می شناختم. بازیکنان بزرگ زیادی عضو یونایتد بودند و من می خواستم در سال 2014 راهی اولدترافورد شوم، اما این اتفاق نیفتاد. در ادامه در جام جهانی عملکرد خوبی داشتم و سطح بالایی نشان دادم تا اینکه رئال مادرید برای انتقال من اقدام کرد و این اتفاق رخ داد.

 

همه می دانند رابطه ام با کارلو آنچلوتی چگونه است و او چقدر به من اعتماد دارد. من زمان زیادی زیر نظر رافا بنیتس بازی نکردم، زیرا او بعد از چهار ماه جدا شد. در دوره اول حضور زین الدین زیدان خیلی بازی نکردم، زیرا وقتی با استفاده از بازیکنان خاصی پیروز می شوید، انگار از قبل به آنها اعتماد دارید، درست است؟ البته من از هر سه سرمربی نکات زیادی یاد گرفتم.

 

کاش زودتر رئال مادرید را ترک می کردم. تابستان گذشته پیشنهاد خوبی از یک باشگاه داشتم و البته نمی خواهم نام آن را ذکر کنم. می توانستم به آن تیم بروم زیرا می دانستم در رئال مادرید زیاد بازی نخواهم کرد."

دیدگاه‌ها