کد خبر : 1709798 | 03 مهر 1399 ساعت 01:39 | 84.1K بازدید | 6 دیدگاه

لوییس سوارز راهی پایتخت شد؛

اتلتیکوی سیمئونه دندان کاشت!

لوییس سوارز، مهاجم باتجربه و 34 ساله بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست.

اتلتیکوی سیمئونه دندان کاشت!

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظارها در مورد آینده لوییس سوارز به اتمام رسید و باشگاه بارسلونا اعلام کرد دوران شش ساله حضور او در نوکمپ به اتمام رسیده و سوارز راهی اتلتیکومادرید خواهد شد. این انتقال رایگان است و بندهایی مبنی بر پرداخت پاداش تا سقف شش میلیون یورو در آن گنجانده شده است.

 

1530142

 

امروز لوییس سوارز با حضور در کمپ باشگاه بارسلونا با هم تیمی هایش وداع کرد و طبق اعلام باشگاه، فردا آخرین کنفرانس مطبوعاتی او برگزار خواهد شد. اشک های ستاره اوروگوئه ای هنگام خروج از کمپ سوژه تصاویری به یادماندنی از سوی عکاسان شد. باشگاه اتلتیکومادرید نیز روز جمعه مراسم معارفه و اولین نشست خبری لوییس سوارز را برگزار می کند و او رسما بازیکن این باشگاه پایتخت نشین خواهد شد.

 

لوییس سوارز در تابستان سال 2014 و بعد از سپری کردن یک جام جهانی پرحاشیه و محرومیت به علت درگیری با جورجو کیه لینی در جریان دیدار اروگوئه مقابل ایتالیا راهی بارسلونا شد. چند ماه اول حضور سوارز در بارسلونا با محرومیت سپری شد، اما او از همان ابتدا نمایش فوق العاده ای در نوکمپ داشت و در نهایت تبدیل به سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه بارسلونا نیز شد.

 

رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا در همان بدو ورود به رختکن به لوییس سوارز اطلاع داد جایی در برنامه های فصل بعد ندارد. در ابتدا به نظر می رسید این بازیکن قرار است راهی یوونتوس شود، اما مشکلات در مسیر اخذ پاسپورت ایتالیایی مسیر او را تغییر داد. سهمیه بازیکنان غیراروپایی یوونتوس پر شده بود و لوییس سوارز برای انتقال به این تیم باید پاسپورت ایتالیایی می گرفت.

 

کمبود وقت باعث شده در صورت توافق نیز امکان حضور لوییس سوارز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان وجود نداشته باشد و همین موضوع باعث منتفی شدن انتقال شد. حالا لوییس سوارز فصل بعد در ترکیب اتلتیکومادرید بازی خواهد کرد. به نظر می رسد دیگو سیمئونه نقش مهمی در راضی شدن سوارز به این انتقال داشته و اخبار حاکی از آن است این بازیکن به مدت دو فصل در پایتخت بازی خواهد کرد.

 

1530141

دیدگاه‌ها