کد خبر : 1709800 | 03 مهر 1399 ساعت 01:54 | 48.1K بازدید | 1 دیدگاه

با سربلندی از لیگ قهرمانان حذف شدیم؛

رییس الهلال: بازیکنانم را مجازات نمی‌کنم

فهد بن نافل رئیس جوان باشگاه الهلال ضمن انتقاد از کنار گذاشتن این تیم، اعلام کرد تیمش با سربلندی حذف شده است.

رییس الهلال: بازیکنانم را مجازات نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فهد بن نافل رئیس جوان و 38 ساله باشگاه الهلال که در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، درخصوص کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت فعلی الهلال، اظهار نظر کرد.


بن نافل در ابتدا و در خصوص ابتلای بازیکنان تیمش به کرونا گفت: این یک وضعیت سلامتی و جسمی است و ما هیچ یک از بازیکنان تیم را به خطر نمی اندازیم و آنها را سرزنش نمی کنیم. ما نمی دانیم که چگونه اعضای تیم به کرونا مبتلا شدند. انشاالله همین گروه از بازیکنان فعلی بتوانند در آینده به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.


وی ادامه داد: من از شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی بخاطر اینکه در کنار ما بود و از تیم حمایت کرد، تشکر می کنم. پس از بازگشت تیم از دوحه، با وزارت ورزش و وزارت بهداشت هماهنگی های لازم را انجام می دهیم. فدراسیون فوتبال عربستان در کنار همه تیم های عربستانی خواهد ایستاد. اما من دلیل عدم سازش AFC در خصوص تعیین لیست 13 نفره تیم را نمی دانم.


وی گفت: بیانیه صادر شده توسط باشگاه الهلال در مورد شرایط فعلی تیم است. بسیاری از نکاتی که در این بیانیه ذکر شده است، به منظور حفظ حقوق الهلال مورد بررسی قانونی قرار می گیرند.


رئیس باشگاه الهلال در پایان گفت: ما به عنوان گروهی که لیگ و قهرمان آسیا را برگزار می کنیم، همیشه اشتباهات خود را مرور می کنیم و آنها را اصلاح می کنیم. جاه طلبی ما دائمی است و این را از اعلیحضرت آموخته ایم. ما قصد داشتیم در این رقابت ها به قهرمانی برسیم اما شرایط اجازه نداد. به نظرم ما با سر بلندی از این رقابت ها خارج شدیم.

 

دیدگاه‌ها