کد خبر : 1709809 | 03 مهر 1399 ساعت 09:40 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش بی‌قید و شرط لمپارد از اولین بازی تیاگو سیلوا

فرانک لمپارد از درخشش تیاگو سیلوا خرید جدید چلسی در اولین بازی او برای تیمش ستایش کرد و آن را شروعی ایده‌آل خواند.

ستایش بی‌قید و شرط لمپارد از اولین بازی تیاگو سیلوا

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوای برزیلی که بعد از سالها بازی در پاری سن ژرمن امسال تابستان از این تیم به چلسی منتقل شد در جریان پیروزی 6-0 چلسی بر بارنزلی در جام اتحادیه اولین بازی خود با پیراهن این تیم را انجام داد و با تعریف و تمجید فرانک لمپارد مواجه شد.

 

تیاگو سیلوا که امسال تابستان از PSG به چلسی منتقل شده دو بازی اول چلسی در لیگ برتر را به میدان نرفته بود ولی در بازی دیشب به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و 60 دقیقه بازی کرد. سیلوا هنوز از نظر بدنی به آمادگی صد در صد نرسیده و بعد از رسیدن PSG به فینال چمپیونزلیگ لمپارد به او فرصت داده تا کمی بیشتر استراحت کرده و قوای بدنی‌اش را بازیابد.

 

1530157

 

لمپارد در پایان بازی درباره تیاگو سیلوا گفت: " حضور او در این بازی برای ما خیلی هیجان انگیز بود چون سیلوا فقط حدود یک هفته است که در جمع ما حضور دارد. ولی شصت دقیقه حضور او در بازی امشب عالی بود. سیلوا نشان خواهد داد که چه کیفیتی دارد".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " تیاگو سیلوا روز به روز آماده تر و بهتر می شود. او امشب چه در رختکن و چه در زمین نشان داد چلسی حالا رهبری دارد که با اتوریته می تواند تیم را در زمانهایی که باید هدایت کند. او فعلاً انگلیسی صحبت نمی کند ولی حضور او و تاثیرش روی بازیکنان اطراف به من نشان داده که چلسی صاحب یک مهره ارزشمند شده".

 

 

دیدگاه‌ها