کد خبر : 1709821 | 03 مهر 1399 ساعت 10:40 | 114.5K بازدید | 7 دیدگاه

واکنشها به عدم حضور دو ابرستاره در نامزدهای جایزه یوفا

پایان یک عصر؟ جایزه‌ای بدون مسی- رونالدو

عدم حضور نامهای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در فهرست سه نفره نامزدهای بهترین بازیکن سال یوفا بازتاب‌های گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی داشته.

پایان یک عصر؟ جایزه‌ای بدون مسی- رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، با انتشار فهرست سه نفره نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد سال یوفا نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای اولین بار در ده سال اخیر در این فهرست سه نفره دیده نمی شد.

 

در فهرستی که توسط یوفا برای دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد سال معرفی شده سه نفر اول عبارتند از رابرت لواندوفکسی، مانوئل نویر و کوین دی بروین. در فهرست معرفی شده از طرف یوفا مسی به همراه نیمار در رتبه چهارم قرار دارد. کیلیان امباپه ششم است و توماس مولر در رتبه هفتم ایستاده. تیاگو آلاکانتارا و یاشوا کیمیش هم رتبه های هشت و نهم را به خود اختصاص داده اند و کریستیانو رونالدو در جایگاه دهم ایستاده.

 

1530174

 

این فهرست با رای سرمربی‌های همه تیم‌های چمپیونزلیگ و لیگ اروپا و همچنین 55 روزنامه نگار که هر یک از آنها از یکی از کشورهای عضو یوفا بوده انتخاب شده است. اما اینکه بعد از ده سال برای اولین بار نام مسی و رونالدو در فهرست سه نفره این جایزه قرار ندارد بازتاب‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته.

 

بخش عمده‌ای از این واکنش‌ها همانطور که انتظار می رفت از سوی هواداران افراطی مسی و رونالدو ابراز شده. هوادارانی که حتی از این فرصت برای کری خوانی به نفع ستاره محبوب شان استفاده کرده‌اند.

 

هواداران رونالدو با توجه به اینکه او با یوونتوس قهرمان سری آ شده و مسی امسال هیچ افتخاری بدست نیاورده به این موضوع واکنش نشان دادند که می توانند عدم حضور مسی را درک کنند ولی چرا رونالدو نباید در فهرست سه نفره جا داشته باشد.

 

بخشی از واکنش‌های هواداران رونالدو 

 

1530165

به رونالدو یک بار دیگر دستبرد زده شد.

 

می توانم درک کنم مسی در فهرست نباشد ولی چرا نباید رونالدو در این فهرست جایی داشته باشد؟

 

مسی نباید در هیچ مقایسه‌ای در کنار رونالدو قرار بگیرد چرا که او فقط در لالیگا بازی کرده.

 

 

و واکنش هواداران مسی

1530169

مهارت می‌خواهید؟ از نیمار بخواهید. گل می‌خواهید؟ از رونالدو بخواهید. بازی‌سازی می‌خواهید؟ از ژاوی بخواهید. جادو می‌خواهید؟ از رونالدینیو بخواهید. ضربه آزاد می‌خواهید؟ از بکام بخواهید. اگر همه اینها را با هم می‌خواهید؟ از مسی بخواهید.

 

 

 

اما برخی دیگر از کاربران فرصت را غنیمت دانسته اند تا از این فرصت برای اشاره به ستاره‌های بزرگی که به نظر آنها در سالهای گذشته به دلیل شهرت بیش از حد مسی و رونالدو حق شان خورده شده استفاده کنند.

 

 

1530168

اینها کسانی هستند که در سالهای گذشته مسی و رونالدو حق شان را خورده اند: فرانک ریبری – محمد صلاح – لواندوفسکی – فن دایک

 

اما برخی از کسانی که می‌توان آنها را هواداران هر دو اسطوره مسی و رونالدو دانست از اینکه احساس می‌کنند دوران برتری بی چون و چرای آنها در حال به پایان رسیدن است ناراحتند و خود را با نوستالژی دوران حضور آنها در ال کلاسیکو آرام می‌کنند.

 

 

1530171

وقتی ال کلاسیکو، واقعاً ال کلاسیکو بود. دلم برای روزهای خوب گذشته تنگ شده. مسی در برابر رونالدو.

 

 

1530172

 

اشاره به جمله جنجالی ژوزه مورینیو درباره این دو اسطوره: کریستیانو رونالدو بودن سخت تر است تا لیونل مسی بودن.

 

 

1530166

مقایسه آمار مسی و رونالدو در فوتبال باشگاهی: مسی- 722 بازی، 624 گل... رونالدو- 656بازی، 575 گل.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها