کد خبر : 1709826 | 03 مهر 1399 ساعت 11:15 | 23.8K بازدید | 1 دیدگاه

خشم دی‌ماریا: چرا به تیم ملی دعوتم نکردید؟

آنخل دی ماریا به دلیل دعوت نشدنش به تیم ملی آرژانتین از سرمربی این تیم به شدت انتقاد کرد و گفت کاملاً آماده است و در PSG با تمام وجود تلاش کرده تا خودش را ثابت کند.

خشم دی‌ماریا: چرا به تیم ملی دعوتم نکردید؟

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا ستاره پاری سن ژرمن از تصمیم تیم ملی آرژانتین برای دعوت نکردن او به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی به شدت انتقاد کرد. دی ماریای 32ساله می‌گوید با وجود سن بالا از نظر بدنی کاملاً آماده است و با تلاش بسیار زیادی در PSG ثابت کرده که می‌تواند در بهترین تیم‌های دنیا بازی کند.

 

1439932

 

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین در روزهای اخیر فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی آلبی سلسته برای دیدار با تیم‌های ملی اکوادور و بولیوی در انتخابی جام جهانی را منتشر کرد که در این فهرست نام آنخل دی ماریا به چشم نمی‌خورد.

 

دی ماریا در یک مصاحبه گفت: " نمی توانم علتی برای این تصمیم پیدا کنم. نمی دانم چه باید بگویم. تیم ملی آرژانتین برای من از هر چیز دیگری مهمتر است".

 

ستاره آرژانتینی در ادامه گفت: " وقتی من در PSG اینقدر تلاش می کنم و از جان و دل مایه می گذارم برای این است که فرصت دعوت شدن و بازی در تیم ملی کشورم را داشته باشم. وقتی در حال حاضر اینقدر آماده ام و به تیم ملی دعوت نمی شوم برایم غیر قابل درک است. علت دعوت نشدنم این است که نمی خواهند در تیم ملی باشم. ولی من برای تیم ملی کشورم به جنگیدن ادامه خواهم داد".

 

 

دیدگاه‌ها