کد خبر : 1709832 | 04 مهر 1399 ساعت 12:50 | 158.6K بازدید | 2 دیدگاه

پارتی بازی سلطان ثروتمند برای برادرزاده؟

ثروتمندترین بازیکن دنیا همبازی علیپور در ماریتیمو

باشگاه پرتغالی ماریتیمو اعلام کرد فائق بولکیا از اعضای خاندان سلطنتی برونئی که از او به عنوان ثروتمندترین بازیکن دنیا یاد می‌شود را به خدمت گرفته است.

ثروتمندترین بازیکن دنیا همبازی علیپور در ماریتیمو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرتغالی ماریتیمو اعلام کرد فائق بولکیا که از او به عنوان ثروتمندترین بازیکن حال حاضر دنیا یاد می‌شود را به خدمت گرفته است. بولکیا سابقه بازی در لسترسیتی را دارد و کاپیتان تیم ملی بروئنی است. ثروت فائق که 20 میلیارد دلار برآورد شده ناشی از نسبت او با خاندان سلطنتی بروئنی است. فائق برادر جعفر بولکیا ولیعهد بروئنی و برادر حسن البولکیا سلطان این کشور است که یکی از ثروتمندترین مردان دنیا به حساب می‌آیند.

 

1530186

 

فائق 22ساله پیش از این مدتی در انگلیس به فوتبال بازی کردن اشتغال داشته و در سال 2016 به لسترسیتی پیوسته. البته او هرگز در بازیهای رسمی برای لستر به میدان نرفته بود. او حالا بازیکن ماریتیمو است و امیدوار است بتواند در لیگ پرتغال بازی کند.

 

1530188

اعلام رسمی باشگاه موریتیمو درباره جذب فائق بولکیا

 

بولکیا بعد از امضای قرارداد با ماریتیمو گفت: " اینجا برای ادامه دادن به فوتبال من بهترین جا است".

 

فائق بولکیا متولد لس آنجلس در آمریکا است ولی در نوجوانی برای ادامه تحصیلاتش به انگلیس رفته و اولین فعالیت فوتبالی اش پیوستن به آکادمی ساوتهمپتون در سال 2009 بوده است.

 

1530185

عموی فائق، سلطان بروئنی و یکی از ثروتمندترین مردان دنیا است

 

فائق سپس به تیم ملی کشورش برونئی پیوسته و شش بازی برای این تیم انجام داده. اولین و تنها گل ملی او در سال 2016 مقابل لائوس به ثمر رسیده. عده‌ای معتقدند حضور او در تیمهایی مثل لستر و حالا ماریتیمو نه به دلیل کیفیت فوتبالی بلکه به دلیل ثروت بالا خاندان سلطنتی برونئی است.

 

کشور برونئی توسط خانواده سلطنتی اداره می شود و سلاطین بروئنی همیشه به دلیل ثروت افسانه ای خود مشهور بوده اند. بویژه حسن البولکیا که عموی فائق بولیکا است و در حال حاضر سلطان بروئنی است با سرمایه گذاری های کلان در خارج از کشور موفق شده نامش را به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد دنیا مطرح کند. بروئنی کشوری است مسلمان که در منتهی الیه جنوب شرقی قاره آسیا واقع شده است. 

 

 

دیدگاه‌ها