کد خبر : 1709836 | 03 مهر 1399 ساعت 12:25 | 25K بازدید | 7 دیدگاه

با چهل میلیون هوادار به سمت قهرمانی می‌رویم؛

تیموری: سرباز تراکتور هستم و از کسی نمی‌ترسم!

میثم تیموری می‌گوید نگران خرید مدافع چپ جدید نیست و به عنوان یک سرباز با هرکسی رقابت می‌کند.

تیموری: سرباز تراکتور هستم و از کسی نمی‌ترسم!

به گزارش ورزش سه، میثم تیموری مدافع چپ فصل گذشته تیم تراکتور، در حالی فصل را به پایان رساند که نقش پررنگی در قهرمانی جام حذفی تراکتور داشت و به خصوص در بازی فینال نمایش درخشانی را از خود ارائه کرد. او در گفتگو با خبرنگار ما به آمادگی اش برای شروع لیگ پرداخته و همچنین از پیشنهادات خارجی اش گفته.

 

او درباره قهرمانی جام حذفی و آغاز فصل جدید گفت: خداراشکر بازی سختی داشتیم و قهرمان شدیم. ما به آینده فکر می‌کنیم و هرچه زودتر میخواهیم آماده شویم. بالاخره باید یک تیم قدرتمندی برای لیگ قهرمانان آسیا بسته شود. 

 

مدافع چپ تراکتور با اشاره به وضعیت خودش عنوان کرد: من قرارداد دارم یک سال دیگر. پایبند به قراردادم هستم، البته مشکلاتی هست که باید رفع شود اما باید بگویم که من سرباز تراکتور هستم و اولویت اولم تراکتور خواهد بود. در نیم فصل از لیگ ترکیه پیشنهاد داشتم اما ماندم تا فصل را تمام کنیم. الان هم یک پیشنهاد جدی از اردن دارم و حتی برگه قرارداد را هم فرستاده‌اند اما من به احترام تراکتور امضا نکرده ام. امیدوارم مشکلات حل شوند و دوباره در تبریز بمانم چون از حضور در اینجا لذت می‌برم.

 

تیموری در مورد حضور علیرضا منصوریان هم تصریح کرد: من افتخار کار کردن با ایشان را نداشتم و صحبتی هم با او از زمانی که سرمربی تراکتور شده نداشته ام اما امیدوارم که ایشان در کارشان موفق باشند و اگر فرصتی هم بود ما شاگردی شان را بکنیم. فکر میکنم با حمایت هواداران و حضور آقای منصوریان بتوانیم از گذشته موفق تر باشیم.

 

وی درباره شایعه خرید محمد نادری هم اظهار داشت: محمد نادری دوست صمیمی من است و در فوتبال اصلا این چیزها را ندارم. تمرکزم روی تمرینات است. بعضی شیطنت ها وجوددارد که تمرکز من را به هم بزنند و در نیم فصل هم هی می‌گفتند فلانی می‌آید جای تو را بگیرد اما دیدید که در طول فصل فیکس بودم. من بازیکن حرفه ای هستم و پایبند به قرارداد هستم.

 

مدافع چپ سابق استقلال و پارس جنوبی در این خصوص افزود: امسال آقای حاج صفی که یکی از افتخارات فوتبال ایران است در ترکیب تراکتور بود اما دیدید که من بیشترین تلاش را کردم و در تمرینات خودم را نشان دادم و آقای حاج صفی هم در پست دیگری به میدان رفت. من سرباز تراکتور هستم و بنویسید که آماده رقابت با هر بازیکنی خواهم بود. من از موقعی که در لیگ یک شروع کردم، همیشه بهترین رقیب ها را داشتم و از این موضوع لذت می‌برم چون میتوانم خودم را ثابت کنم، الان هم فقط به تمرینات شخصی ام و موفقیت تراکتور و رسیدن به تیم ملی فکر میکنم.

 

میثم تیموری درباره قانون منع خرید خارجی هم گفت: این فکر خوبی است که به بازیکنان ایرانی توجه بیشتری شود. بعضی از تیم ها دوست دارند از بازیکنان و مربیان خارجی استفاده کنند اما فکر میکنم در داخل بازیکنانی هستند که بتوانند به تیم ها کمک کنند.

 

وی راجع به حضور تراکتور در لیگ قهرمانان  و احتمال موفقیت این تیم گفت: صددرصد تراکتور این قدرت را دارد که موفق شود چرا که چهل میلیون هوادار دارد. ما همه تمرکزمان این است که در آسیا موفق شویم و میخواهیم سه قهرمانی کسب کنیم. تراکتور فصل جزو بهترین تیم ها از نظر پاس و مالکیت بود و در موقعیت سازی هم عملکرد خوبی داشت و شک نکنید این فصل آینده هم ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها