کد خبر : 1709837 | 03 مهر 1399 ساعت 12:40 | 23.3K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: آرسنال بدون اوزیل در حال پیشرفت است

میکل آرتتا سرمربی آرسنال از بازی ندادن به مسوت اوزیل دفاع کرده و می‌گوید بازیکنانی را انتخاب می‌کند که در شرایط بهتری هستند.

آرتتا: آرسنال بدون اوزیل در حال پیشرفت است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آرسنال بدون حضور مسوت اوزیل موفق شد لستر را در جام اتحادیه انگلیس 2-0 شکست دهد میکل آرتتا سرمربی این تیم از تصمیم خود برای بازی ندادن به اوزیل دفاع کرد و گفت بازیکنانی را انتخاب می‌کند که در شرایط بهتری هستند. آرتتا همچنین گفت که آرسنال بدون اوزیل در حال پیشرفت است.

 

1530196

 

مسوت اوزیل از زمان توقف مسابقات فوتبال به دلیل اپیدمی کرونا تا این لحظه حتی یک دقیقه برای توپچی ها به میدان نرفته و در سه بازی ابتدای فصل جدید و از جمله در بازی دیروز هم غایب بود.

 

آرتتا درباره عدم استفاده اش از مسوت اوزیل گفت: " تیم ما در حال پیشرفت است. ما می‌خواهیم از این هم بهتر باشیم و بهتر بازی کنیم. همینطور که می‌بینید بازیکنان ما در حال تغییر هستند و راه یافتن به ترکیب اصلی نه فقط برای مسوت بلکه برای همه بازیکنان هر هفته سخت‌تر می‌شود. ما هر هفته سعی می کنیم بازیکنانی را انتخاب کنیم که برای تیم مناسب هستند".

 

1530197

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " شرایط برای برخی بازیکنان دیگر که در لیگ برتر و در بازی امشب به میدان نرفتند هم دشوار است. ما تیمی متشکل از بیست و شش یا بیست و هفت بازیکن داریم و من نمی‌توانم همیشه به همه آنها بازی بدهم".

 

 

دیدگاه‌ها