کد خبر : 1709849 | 03 مهر 1399 ساعت 20:12 | 291.7K بازدید | 29 دیدگاه

آقایی رسید، سیدجلال روی نیمکت؛

ترکیب پرسپولیس برای بازی صعود مشخص شد

یحیی گل محمدی ترکیب تیمش را برای بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل الشارجه مشخص کرد.

ترکیب پرسپولیس برای بازی صعود مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بزرگترین نگرانی پرسپولیس در این بازی غیبت سعید آقایی به دلیل مصدومیت بود اما مدافع چپ تبریزی سرخ ها به دیدار سرنوشت ساز مقابل الشارجه رسیده و در ترکیب اصلی نیز قرار دارد. حضور او در ترکیب سبب شده تا شجاع خلیل زاده به دفاع میانی بازگردد و پس از دو بازی سیدجلال حسینی نیمکت نشین شود. در بقیه خطوط یحیی گل محمدی تیمش را بدون سورپرایز روانه میدان کرده و در زوج خط حمله نیز تغییری دیده نمی‌شود.

 

خط دروازه؛ پیش به سوی هت تریک کلین شیت
حامد لک دروازه بان جدید سرخ ها که بوژیدار رادوشوویچ را نیمکت نشین کرده، پس از این که در مقابل الدحیل یک گل خورد و نتوانست پنالتی معز علی را بگیرد، حالا در برابر الشارجه دوباره در ترکیب اصلی قرار دارد و تلاش می‌کند تا سومین کلین شیت خود را به ثبت برساند. این چهارمین بازی لک در درون دروازه سرخپوشان خواهد بود.

 

خط دفاعی؛ سعید آقایی در چپ، سیدجلال روی نیمکت
سعید آقایی مدافع چپ مصدوم تیم پرسپولیس که در بازی حساس با الدحیل غایب بود و نتوانست برسد، این بار با تلاش کادر پزشکی مهیای حضور در دیدار سرنوشت ساز مقابل الشارجه شده است. در دفاع میانی زوج محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده مامور مهار مهاجمان خطرناک الشارجه خواهند بود و در سمت راست نیز سیامک نعمتی باید مانع از درخشش کایو شود.

 

خط هافبک؛ خروج کامیابی نیا، بازگشت احمد نور
کمال کامیابی نیا که درخشش قابل توجهی در برابر الدحیل داشت، در آخرین بازی مرحله گروهی از روی نیمکت نظاره گر نمایش سرخپوشان خواهد بود. میلاد سرلک خود را به هافبک دفاعی فیکس پرسپولیس تبدیل کرده و این بار در مقابل کاپیتان احمد نوراللهی نقش آفرینی خواهد کرد. کمی جلوتر از آن ها در جناح راست بشار رسن دیده می‌شود و در سمت چپ احسان پهلوان برای آزار خط دفاعی تیم اماراتی کاملا آماده است.

خط حمله؛ آل کثیر به دنبال طلسم شکنی
برای چهارمین بازی متوالی زوج امیری - آل کثیر در خط حمله دیده می‌شود. این دو در بازی های اخیر نمایش انتقاد برانگیزی داشته اند اما فرصت این را دارند تا با جبران نمایش های قبلی، مامور صعود پرسپولیس به مرحله بعدی شوند. آل کثیر در بازی قبلی با مصدومیت به میدان رفت و تلاشگر هم ظاهر شد اما گلزنی هنوز برایش یک طلسم بزرگ است که شاید در این بازی بشکند.

 

نیمکت ذخیره؛ کمال، سیدجلال، عبدی و...
روی نیمکت ذخیره بازیکنان سرشناسی به چشم می‌خورند. اگرچه سرخ ها با فقدان 9 بازیکن خود نسبت به استارت لیگ قهرمانان در این بازی ها حضور یافته اند اما حالا روی نیمکت بوژیدار رادوشوویچ، امید عالیشاه، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، مهدی عبدی، امیر روستایی، علی شجاعی، سعید حسین پور، آرمان رمضانی و محمد حسینی را دارند که 5 نفر از این بازیکنان می‌توانند وارد زمین شوند.
این بازی از ساعت 21:30 به انجام خواهد رسید.

 

 

1530263

دیدگاه‌ها