کد خبر : 1709866 | 03 مهر 1399 ساعت 15:27 | 23.2K بازدید | 4 دیدگاه

نوراللهی؛ بازگشت به ترکیب و یاد گلزنی به الجزیره (عکس)

هافبک دفاعی سرخپوشان در آستانه بازی با الشارجه شانس بالایی برای بازگشت به ترکیب اصلی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو بازی نیمکت نشینی، احتمالا احمد نوراللهی در جدال حساس مقابل الشارجه امارات به ترکیب سرخپوشان بازگردد و در میانه میدان این تیم به دنبال موفقیت تیمش برای دستیابی به جواز صعود باشد.

 

 

1530225

 


نوراللهی که با نظر یحیی گل محمدی و با توجه به فشار بازی‌ها طی دو بازی اخیر نیمکت نشین شده بود و فرصت کمی در جریان بازی برای حضور در ترکیب به دست آورده بود، قرار است در جدال پایانی مرحله گروهی در میانه میدان سرخپوشان حاضر شود. استفاده از قدرت شوتزنی و باز کردن دفاع فشرده احتمالی حریف از برنامه‌هایی است که یحیی گل محمدی امیدوار است این هافبک در این بازی موفقیت را از آن اردوی سرخ‌ها کند.
 

 

نوراللهی احتمالا در این بازی جانشین کمال کامیابی نیا خواهد شد و در کنار میلاد سرلک به عنوان زوج دفاعی در خط میانی، ضمن ناکام گذاشتن حریف برای طراحی حملات، باید در فاز توپگیری و اجرای حملات پرسپولیس نیز به موفقیت دست یابد.

 

1530226

 

نوراللهی که سابقه گلزنی به تیم الجزیره امارات  را در دو فصل قبل این رقابت‌ها در کارنامه دارد و موفق شد با گلی دیدنی به حریف با شوت فوق العاده‌اش مسیر صعود سرخپوشان را هموار کند، آیا برابر الشارجه نیز قادر خواهد بود از این روش برای گشودن دروازه تیم قدرتمند اماراتی سود ببرد؟

دیدگاه‌ها