کد خبر : 1709870 | 03 مهر 1399 ساعت 14:08 | 25.6K بازدید | 2 دیدگاه

ورود مدافع آلمانی به فهرست خرید بارسلونا

آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

ورود مدافع آلمانی به فهرست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مدافع میانی است. برای این مهم اریک گارسیا گزینه اول بارسا محسوب می شود ولی درخواست 30 میلیون یورویی منچسترسیتی باعث عقب نشینی باشگاه کاتالان شد. گارسیا یک سال بعد می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسا شود.

 

 

1489858

 

 

طبق ادعای کیکر، بارسا حالا به دنبال جذب آنتونیو رودریگز مدافع آلمانی چلسی است. مدافعی که فرانک لمپارد روی او حساب نمی کند و به سبب نیمکت نشینی ها تمایل به جدایی دارد. رودریگر حتی در فهرست چلسی برای بازی جام اتحادیه مقابل بارنزلی هم قرار نداشت. او مقابل لیورپول هم به میدان نرفت تا مشخص شود دیگر در چلسی برای او جایی نیست.

 

رودیگر بین سال های 2015 تا 2017 برای رم بازی می کرد و گویا جالوروسی دیگر باشگاهی است که قصد جذب او را دارد و بارسا در این زمینه تنها نیست. با توجه به مشکلات اقتصادی هر دو باشگاه به نظر می رسد انتقال رودیگر قرضی و با بند خرید دائمی باشد.

پس از انتقال تیاگو سیلوا به چلسی و با وجود کورت زوما، توموری و آندریاس کریستینسن، شاید بهترین راه برای رودیگر جدایی از چلسی باشد و باید دید در نهایت او به رم باز می گردد  یا پیراهن بارسا را به تن خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها