کد خبر : 1709876 | 03 مهر 1399 ساعت 16:05 | 51.5K بازدید | 6 دیدگاه

خداحافظی احساسی بارتومئو با لوئیس سوارز!

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا در نشست خبری امروز لوئیس سوارز حضور داشت.

خداحافظی احساسی بارتومئو با لوئیس سوارز!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز با وجود دلخوری شدید از بارسلونا و جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه امروز در نشست خبری باشگاه کاتالان شرکت کرد و از هواداران خداحافظی کرد. ارتباط او با بارتومئو اصلا خوب نبود و به خصوص در ماه گذشته اختلاف به اوج خود نیز رسید.

 

 

1530219

 

 

سوارز یک سال دیگر با بارسا قرارداد داشت و نمی خواست این تیم را ترک کند ولی از سوی باشگاه و رونالد کومان در فهرست فروش گذاشته شد. شب گذشته انتقال او به اتلتیکو در حالی رسمی شد که ابتدا بارتمئو مانع شده بود و مجوز فسخ او را صادر نمی کرد.

 

رئیس بارسا که در مراسم خداحافظی سوارز شرکت کرده بود، گفت:« روز معارفه و یا خداحافظی از بازیکنان همیشه خاص و ویژه است. امروز هم یک روز خاص برای باشگاه است. لوئیس برای همه عزیز و دوست داشتنی است و یک انسان بزرگ.

 

 

1530230

 

 

او حالا از افسانه های باشگاه است و با پیراهن بارسا توانست 198گل بزند و فاتح 13 جام شود که دستاوردی خارق العاده است. سوارز همه توانش را برای بارسا گذاشت و به ما شادی فراوانی هدیه کرد. 

تابستان 2014 را به یاد دارم که من به همراه زوبی زارتا و جوردی مستره جلسه ای داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که سوارز همان مهاجمی است که می خواهیم. او روحیه ای برنده و جنگجو دارد. من از جانب همه هواداران از تو تشکر می کنم و برایت در تیم جدید و در ادامه زندگی ات آرزوی موفقیت دارم. دوست دارم روزی برای تو یک بازی خداحافظی در نوکمپ ترتیب بدهیم و امیدوارم وقتی که تصمیم بگیری، بتوانیم چنین کاری را برایت انجام دهیم. ممنون برای همه چیز.»

 

دیدگاه‌ها