کد خبر : 1709885 | 03 مهر 1399 ساعت 16:51 | 59.4K بازدید | 2 دیدگاه

میرالم پیانیچ:

کریستیانو برایم در بارسلونا آرزوی موفقیت کرد

ستاره بوسنیایی بارسا می گوید که رونالدو با پیوستنش به بارسلونا مخالفتی نداشت.

کریستیانو برایم در بارسلونا آرزوی موفقیت کرد

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ دو ماه پیش به بارسلونا پیوست و پس از اتمام فصل به دلیل ابتلا به کرونا دیرتر به تمرینات باشگاه کاتالان اضافه شد. مراسم معارفه او هفته گذشته به انجام رسید و او در جام خوان گامپر برابر الچه اولین بازی خود با پیراهن بارسلونا را نیز تجربه کرد.

 

 

Entrevista a Pjanic

 

 

پیانیچ سابقه بازی در رم کنار فرانچسو توتی و در یوونتوس کنار رونالدو و جی جی بوفون را دارد و حالا با لیونل مسی هم تیمی است.

پیانیچ در مورد هم تیمی بودن با فوق ستاره ها گفت:« همه این بازیکنان ذهنیتی استثنایی دارند. سال هاست در بالاترین سطح هستند و تمام تمرکزشان روی فوتبال است. آنها عاشق این ورزش هستند و می خواهند در هر رقابتی پیروز باشند. این فوق ستاره ها الگویی برای هر فوتبالیستی هستند. بازی کنار توتی، رونالدو و بوفون برایم تجربه ای تکرار نشدنی است.»

 

 

1496761

 

 

پیانیچ ادامه داد:« وقتی به رونالدو گفتم قرار است به بارسا بروم، اصلا موضع منفی نشان نداد و حرفی بر ضد انتقالم نزد. او برایم آرزوی موفقیت کرد و گفت که فوتبال اسپانیا برای سبک بازی من عالی است. او البته گفت که دوست نداشت از یوونتوس بروم ولی تاکید داشت که در بارسا از فوتبال لذت خواهم برد. رونالدو در یوونتوس یک حرفه ای واقعی است و ثابت کرد که چه بازیکن مهمی برای تیم محسوب می شود. او برای همه در رختکن یک الگو بود.»

 

دیدگاه‌ها