کد خبر : 1709887 | 03 مهر 1399 ساعت 18:10 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

دلیل نیمکت نشینی مرموز کاسیمیرو چه بود؟

رئال مادرید یکشنبه گذشته در نخستین بازی فصل خود در زمین سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد. در دیداری که کاسیمیرو نیمکت نشین بود.

دلیل نیمکت نشینی مرموز کاسیمیرو چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، کاسیمیرو سال 2013 بود که از سائوپائولو جذب رئال مادرید شد و در ابتدا به تیم دوم رئال انتقال پیدا کرد. سرنوشت او زمانی تغییر کرد که ژوزه مورینیو از او برای بازی مقابل بتیس دعوت کرد و به وی میدان داد.

ستاره برزیلی در همان بازی ثابت کرد که لایق حضور در رئال مادرید است و اوج درخشش او به بازی برگشت برابر دورتموند در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 14-2013 بر می گردد؛ زمانی که کارلو آنچلوتی ترجیح داد به کاسیمیرو در وست فالن میدان بدهد و او یکی از عوامل ناکامی زردها در جبران شکست 3-0 بازی رفت بود. دیداری که در نهایت با برتری دو گله دورتموند تمام شد ولی رئال به نیمه نهایی رفت.

 

 

1495021

 

 

ستاره برزیلی فصل بعد به پورتو قرض داده شد ولی سپس به رئال برگشت و تبدیل به مهره ثابت کهکشانی ها زیر نظر زین الدین زیدان شد. در حال حاضر نمی توان ترکیب رئال را بدون کاسیمیرو تصور کرد و فصل گذشته از حیث دقایق بازی نیز شماره یک رئال محسوب می شد.

 

وقتی ترکیب رئال برابر سوسیداد اعلام شد، غیبت کاسیمیرو در میان 11 نفر اصلی جالب توجه بود. ستاره برزیلی در دوران مربیگری زیدان در رئال تنها یک بار نیمکت نشین بوده که به فصل گذشته و بازی برابر والنسیا بر می گردد. زیزو به خاطر در پیش بودن ال کلاسیکو، کاسیمیرو را روی نیمکت نشاند.

بوده اند دیدارهایی که زیدان به کاسیمیرو استراحت داده و به همین دلیل نامش در فهرست 18 نفره نیز نبوده یا او به خاطر مصدومیت شرایط بازی نداشته ولی اینکه او کار را از ابتدا روی نیمکت شروع کند، تنها یک بار اتفاق افتاده بود.

 

 

1530247

 

 

نیمکت نشینی هفته گذشته برای بسیاری عجیب بود. به جای کاسیمیرو، مارتین اودگارد ستاره نروژی که تابستان به رئال بازگشته در ترکیب بود و او کنار لوکا مودریچ و تونی کروس در خط میانی حضور داشت.

مشخص نیست که دلیل زیدان برای نیمکت نشین کردن کاسیمیرو چه بوده است. شاید او قصد دارد امسال به کاسیمیرو استراحت بیشتری بدهد تا به اودگارد دقایق بیشتری برسد با این حال بازی کردن اودگارد به جای مودریچ یا کروس طبیعی تر جلوه می کند تا به جای کاسیمیرو.

رئال شنبه شب در زمین بتیس به میدان خواهد رفت و باید دید کاسیمیرو باز هم روی نیمکت خواهد بود یا به ترکیب ثابت بر می گردد.

 

دیدگاه‌ها