کد خبر : 1709895 | 03 مهر 1399 ساعت 18:25 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

رم مقصد احتمالی

مکس آلگری در آستانه بازگشت به نیمکت مربیگری؟

سران رم با مکس آلگری مذاکرات ابتدایی را شروع کرده اند و این احتمال بالاست که با وی به توافق برسند.

مکس آلگری در آستانه بازگشت به نیمکت مربیگری؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها یک هفته از آغاز بازی‌های سری آ می گذرد، پائولو فونسکا تحت فشار قرار گرفته و احتمال اخراج او بیش از پیش شنیده می‌شود.

 رمی‌ها در اولین بازی فصل خود با ورونا به تساوی بدون گل رسیدند و بازی خوبی هم انجام ندادند و پس از پایان بازی هم به دلیل استفاده غیر مجاز از دیاوارا 3-0 بازنده اعلام شدند.

 

 

1412248

 

 

در همین راستا و با توجه به نتایج بدی که فونسکا در انتهای فصل گذشته گرفت (شکست مقابل سویا در لیگ اروپا و رتبه پنجم در سری آ) حالا خبر رسیده مالکین جدید رم می‌خواهند سرمربی جدیدی برای رم انتخاب کنند.

 

 لا استامپا از مائوریتیو ساری، رالف رانگنیک و مکس آلگری به عنوان مهم‌ترین گزینه‌های هدایت رم نام برده و شانس آلگری را بیشتر از همه دانسته است.

آلگری که با میلان در فصل 11-2010 قهرمان سری آ شد و پس از آن هم با یوونتوس پنج فصل متوالی اسکودتو را برد، از تابستان سال 2019 که از یوونتوس اخراج شد بیکار بوده است و با اینکه از ابتدای تابستان شایعاتی درباره احتمال رفتنش به پاری‌سن‌ژرمن منتشر شده، همچنان بدون تیم است. با این حال اکنون نشریه کوریره دلواسپورت مدعی شده است که آلگری به اطلاع مالکان جدید باشگاه رم، گروه فردکین، رسانده که آماده است آنها را در پیاده‌سازی پروژه جدیدشان همراهی کند.

 

 

1468133

 

 

داشتن پروژه مناسب همواره یکی از شرط‌های آلگری 53 ساله برای قبول هدایت یک تیم بود و نبود این فاکتور در پیشنهادهای قبلی سبب شده که تا به امروز بیکار بماند. آخرین تیمی که آلگری به نیمکت آن بسیار نزدیک شد، اینتر بود که در نهایت ترجیح داد به آنتونیو کونته اعتماد و او را ابقا کند. درخواست حقوق بالا هم یکی دیگر از دلایل بدون تیم بدون آلگری است. گفته می‌شود که او از اینتر 10 میلیون یورو در سال حقوق خواسته بود.

 سایت رما پرس هم گزارش داده مذاکراتی غیر رسمی و از طریق واسطه برای قبول سرمربیگری آلگری انجام شده و مدیران رم دستمزد 7.5 میلیون یورویی در هر فصل را به آلگری پیشنهاد کرده‌اند.

باید دید فونسکا در دیدار رم مقابل یوونتوس چه نتیجه ای کسب می‌کند. با یک برد از فشار خارج یا با نتیجه نگرفتن، به درب خروج هدایت می‌شود.

دیدگاه‌ها