کد خبر : 1709903 | 03 مهر 1399 ساعت 19:51 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

اینبار میرزای موقعیت ساخت؛

سجاد اختلاف با السد را دوبرابر کرد

شاگردان نویدکیا در نیمه دوم هم شروع خوبی داشتند و توانستند خیلی زود به گل برسند.

سجاد اختلاف با السد را دوبرابر کرد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی نیمه اول به رختکن رفته بود که در پی گل رضا میرزایی که با پاس دانیال اسماعیلی فر ثبت شد، با یک گل از شاگردان ژاوی پیش افتاده بود.


در شروع نیمه دوم ژاوی که از ترکیب متفاوتی نسبت به دیدارهای گذشته‌اش استفاده کرده بود، عبدالکریم حسن مدافع سرشناس خود را وارد زمین کرد ولی سمت چپ خط دفاعی سفیدپوشان السدی تا پیش از ثبت گل دوم بار دیگر دچار اشتباه شد.


برای ثبت این گل رضا میرزایی به محوطه جریمه نفوذ کرد و سپس با یک پاس کات‌بک، قصد داشت برای هم تیمی هایش موقعیت گل ایجاد کند که ضربه او با برخورد به دستان دروازه بان السد به محوطه جریمه و مقابل سجاد شهباززاده رسید و این بازیکن با یک ضربه مطمئن گل دوم بازی را وارد دروازه خالی کرد.

البته چند دقیقه پیش از رقم خوردن گل دوم بازی، شهباززاده با استفاده از اشتباه عبدالکریم حسن، ارسال بسیار خوبی برای سروش رفیعی فراهم کرد که ضربه سر شیرجه ای سروش رفیعی پس از برخورد به تیرک عمودی به زمین بازگشت.

 

طلایی پوشان اصفهانی پیش از این دیدار 4 گل در دیدار رفت مقابل العین به ثمر رسانده بودند و با دو گلی که تا دقیقه 65 دیدار برابر السد ثبت کرده اند، شمار گل هایشان به عدد 6 رسیده است.

دیدگاه‌ها