کد خبر : 1709905 | 03 مهر 1399 ساعت 20:10 | 48.1K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا و تلاش آخر برای جذب جانشین لوئیس سوارز

به نظر می‌رسد که بارسلونا طی ساعات آینده آخرین پیشنهاد خود را برای جذب لائوتارو مارتینز ارسال خواهد کرد.

بارسلونا و تلاش آخر برای جذب جانشین لوئیس سوارز

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که لحظه نهایی در مورد انتقال یا عدم انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا در این تابستان فرا رسیده است. باشگاه کاتالانی در چند روز گذشته آرتور ویدال، نلسون سمدو و البته لوئیس سوارز را به فروش رساند و حالا قصد دارد برای بار آخر شانس خود را برای جذب مهاجم آرژانتینی اینتر امتحان کند.

 

به نظر می‌رسد که جدایی این سه بازیکن و البته پیش تر از آن، ایوان راکیتیچ و آرتور ملو شرایط اقتصادی باشگاه بارسلونا را تغییر داده است. در واقع چیزی حدود 70 میلیون یورو از حقوق های پرداختی این باشگاه به بازیکنان کاهش یافته است. این در حالی است که انتقال نلسون سمدو به ولورهمپتون به تنهایی 30 میلیون یورو برای بلوگرانا درآمدزایی داشته است.

 

 

1527111

 

 

همه این مسائل به این معناست که باشگاه بارسلونا در حال حاضر از بودجه لازم برای جذب لائوتارو مارتینز برخوردار است. با این حال اینتر اصرار دارد که راهی برای جدایی این بازیکن با مبلغ کم تر از 100 میلیون یورو وجود ندارد اما بارسا می‌داند که در صورت پرداخت این پول، نمی تواند خرید دیگری انجام دهد؛ مسئله ای که با توجه به ضعف باشگاه کاتالانی در قلب خط دفاع و سمت راست خط دفاعی کاملا مشهود بوده است.

 

با این همه بارسلونا طی ساعات آینده آخرین پیشنهاد خود را برای جذب لائوتارو ارسال خواهد کرد اما اگر باز هم با جواب منفی اینتر روبرو شود، باید به گزینه های جانشین فکر کند که ممفیس دیپای از لیون و کریستین استوانی مهم ترین آنها محسوب می شوند.

دیدگاه‌ها