کد خبر : 1709912 | 03 مهر 1399 ساعت 20:35 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: بعد از این شکست ۴ روز با کسی صحبت نکردم

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر درباره شکست این تیم در فینال لیگ اروپا مقابل سویا صحبت کرد.

لوکاکو: بعد از این شکست ۴ روز با کسی صحبت نکردم

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که دو تیم اینتر و سویا در فینال رقابت‌های لیگ اروپا در فصل 20-2019 به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی سرتاسر هیجان و جذاب با نتیجه 3-2 به سود تیم اسپانیایی خاتمه یافت تا شاگردان آنتونیو کونته فصل را بدون کسب جام به پایان برسانند.

 

مهاجم بلژیکی اینتر حالا درباره شکست تلخ این تیم مقابل سویا در فینال رقابت‌های لیگ اروپا صحبت کرده است. روملو لوکاکو که در آن مسابقه یک گل به خودی زده بود، در این رابطه گفت: " لحظه دشواری برای من بود و بعد از آن حدود چهار روز با کسی صحبت نکردم. با این حال یک روز از خواب بلند شدم و برای خودم دلایلی آوردم. شما می توانید شکست بخورید اما تنها برای تجربه اندوزی به منظور پیروزی های بعدی."

 

 

1530266

 

 

ملی‌پوش بلژیکی در رابطه با پیوستن آرتور ویدال به اینتر نیز گفت: " اتفاق بسیار مهمی بود چرا که او بازیکنی بسیار عالی است. اگر سطح بالایی نداشته باشید با تیم های مختلف این مقدار برنده نمی شوید. "

 

روملو لوکاکو در پایان به تمجید از مدافع سنگالی ناپولی پرداخت و گفت: " نبرد با همه مدافعان در ایتالیا دشوار است اما کولیبالی واقعا مدافع سرسختی است. من عاشق نبرد با حریفان هستم. یک مدافع خوب باعث می‌شود که مهاجم هم بهتر شود زیرا او را مجبور می‌کند که همه توان خود را ارائه دهد."

 

 

1530267

دیدگاه‌ها