کد خبر : 1709914 | 03 مهر 1399 ساعت 20:54 | 31.4K بازدید | 2 دیدگاه

لوچسکو: الهلال را حذف کردند تا تیم دیگری قهرمان شود

سرمربی رومانیایی الهلال با اعتراض شدید به حکم AFC اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال این است تا تیم دیگری را قهرمان این رقابتها کند.

لوچسکو: الهلال را حذف کردند تا تیم دیگری قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، حذف الهلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با بازتاب های زیادی همراه بود. مسئولین این تیم به درخواست تجدید نظر و فرجام خواهی در خصوص این رأی امید زیادی ندارند.


رازان لوچسکو سرمربی رومانیایی الهلال گفت که حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا یکی از شدیدترین بی عدالتی هایی است که در فوتبال شاهد آن بوده است و تأکید کرد که آنچه اتفاق افتاده ممکن است توسط مقامات عالی رتبه آسیا تصمیم گیری شده باشد.

 

لوچسکو در اظهاراتی به شبکه پرو اسپورت رومانی گفت: آنچه اتفاق افتاد یکی از بزرگترین بی عدالتی ها در تاریخ فوتبال بود. ما خود را فدا کردیم و به مسابقات احترام گذاشتیم و با بیش از 50 نفر آلوده به ویروس کرونا در این مسابقات حاضر شدیم.

 

وی افزود: من نمی دانم که چرا مسابقات غرب آسیا در این زمان برگزار شده است، در حالی که تیم های شرق آسیا هنوز بازی نکرده اند. گزینه های زیادی وجود داشت و می شد مسابقات را به تعویق انداخت.
وی ادامه داد: ما بدون توجه به نتیجه دیدار پایانی، به دور بعد صعود کرده بودیم. چرا ما را از حضور در ادامه مسابقات محروم می کنند؟ این یک تصمیم ناعادلانه است. آنها وقت زیادی برای برنامه ریزی مجدد مسابقات داشتند، من هنوز نمی دانم که فرجام خواهی و تجدیدنظر در خصوص این رأی صورت می گیرد یا خیر.

لوچسکو در پایان گفت: هر آنچه اتفاق افتاد باعث می شود من باور کنم که خیلی دوست داشتند تا الهلال از این رقابت ها حذف شود تا تیم دیگری بتواند به راحتی قهرمان آسیا شود.

دیدگاه‌ها