کد خبر : 1709917 | 03 مهر 1399 ساعت 21:00 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

دانی فن دبیک:

می خواهم به یونایتد برای کسب جام ها کمک کنم

دانی فن دبیک، ستاره هلندی منچستر یونایتد معتقد است که انتقال به این تیم از آژاکس گام بسیار خوبی برای او بوده است.

می خواهم به یونایتد برای کسب جام ها کمک کنم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین قهرمانی مهم منچستر یونایتد به زمان سرمربیگری ژوزه مورینیو در این تیم برمی‌گردد که آنها موفق شدند در فصل 17-2016 جام قهرمانی مسابقات را بالای سر ببرند. با این حال از آن زمان تا به حال شیاطین سرخ همچنان به دنبال بازگشت به روزهای خوب هستند.



اگرچه منچستریونایتد بعد از روی کار آمدن اوله گنار سولسشر با پیشرفت نسبی روبرو شد اما هنوز هم روند این تیم بسیار پرنوسان به نظر می رسد. با این وجود خرید جدید شیاطین سرخ یعنی دانی فن دبیک جاه طلبی زیادی برای موفقیت در این تیم دارد. ستاره هلندی در این باره گفت: " من همواره به خودم اعتماد دارم. مطمئنا شما می توانید دائما پیشرفت کنید تا بهتر شوید و من سخت برای این اتفاق تلاش می کنم. اکنون نیز همین روند را ادامه خواهم داد.

 

 

1530272

 



من گام خوبی از آژاکس به یونایتد برداشته ام و اکنون بیشتر و بیشتر می خواهم و قصد دارم به باشگاه کمک کنم تا جام های زیادی کسب کند. ما برای همه چیز خواهیم جنگید. "



فن دبیک درباره درس‌هایی که در زمان حضور در آژاکس آموخت نیز گفت: " چیز های زیادی در رابطه با بازی موقعیتی و مسائل فنی آموختم. در تیم جوانان آژاکس شما مربیان بسیار خوب و بازیکنان بسیار عالی دارید و این چیزی است که آژاکس را بزرگ کرده است.

 

 

1524398

 



بسیاری از بازیکنان جوان شانس حضور در تیم اصلی را پیدا می‌کنند و بعد به باشگاه های بزرگ می روند، این همان کاری است که آژاکس انجام می دهد. این نیز همان چیزی است که من یاد گرفتم. من در مورد مهارت های فوتبال با توپ چیزهای زیادی آموختم. شما در تیم جوانان همه چیز داشتید، همه امکانات برای پیشرفت بسیار زیاد و همین خیلی به من کمک کرد."

دیدگاه‌ها