کد خبر : 1709932 | 03 مهر 1399 ساعت 22:15 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و حرکت تحسین برانگیز در قبال یک خبرنگار

در کنفرانس خبری پیش از بازی تاتنهام مقابل تیم مقدونیه ای یک اتفاق جالب رخ داده است.

مورینیو و حرکت تحسین برانگیز در قبال یک خبرنگار

به گزارش "ورزش سه"، از دقایقی پیش تاتنهام در چهارچوب رقابت های دور سوم پلی آف لیگ اروپا به مصاف تیم مقدونیه ای اشکندیا رفته است؛ با این حال روز گذشته و در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه اتفاق جالبی رخ داد.



یکی از خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری درخواستی از ژوزه مورینیو داشت که البته نتوانسته بود آن را با سرمربی پرتغالی تاتنهام در میان بگذارد و همین موضوع ناراحتی این شخص را در پی داشته است.



مورینیو اما زمانی که متوجه این اتفاق شد در اقدامی جالب و تحسین برانگیز و در حالی که کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرده بود دوباره به سالن بازگشت تا درخواست خبرنگار مقدونی ای را اجابت کرده باشد. درخواست این خبرنگار اما به پدرش ارتباط داشته است. پدر آلکساندروویچ که پیش از این مرحوم شده بود از علاقمندان به ژوزه مورینیو بوده و پیش از مرگش از پسر خود درخواست کرده بود که در صورت ملاقات با مورینیو با آقای خاص عکس یادگاری بگیرد.

 

 

1530280

 



سرمربی پرتغالی تاتنهام روز گذشته در این باره گفت: " بسیار تشکر می‌کنم و می‌توانم قول ‌دهم که ما با هم عکس خواهیم گرفت. قطعاً من لیاقت این تمجیدها را ندارم اما بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی با شما عکس می گیرم."

دیدگاه‌ها