کد خبر : 1709940 | 03 مهر 1399 ساعت 22:45 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ: به این دو دلیل با آرسنال تمدید کردم

پیر امریک اوبامیانگ می گوید میکل آرتتا نقش اساسی در تمدید قرارداد او با آرسنال داشته است.

اوبامیانگ: به این دو دلیل با آرسنال تمدید کردم

به گزارش "ورزش سه"، از چندی پیش گمانه‌زنی‌ها درباره آینده پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال آغاز شده بود. او از اواخر تابستان وارد سال پایانی قرارداد خود با توپچی‌ها شد و به همین دلیل شایعات درباره احتمال جدایی او از تیم لندنی و پیوستن به غول های فوتبال اروپا از جمله اینتر و بارسلونا قوت گرفت.

 

در ابتدا به نظر می رسد که مذاکرات آرسنال و پیر امریک اوبامیانگ برای تمدید قرارداد به بن‌بست خورده و او قصد دارد از این تیم جدا شود اما نهایتاً در تاریخ 15 سپتامبر مشخص شد که این ستاره گابنی قرارداد جدیدی با توپچی‌ها امضا کرده و تا سال 2023 در جمع آنها ماندگار خواهد شد.

 

 

1527671

 

 

حالا اما اوبامیانگ درباره علت تمدید قرارداد با آرسنال و رد پیشنهاد های دیگر صحبت کرده است. او در این باره گفت: " دو چیز در آرسنال من را ترغیب کرد که در این تیم بمانم. اولین فاکتور میکل آرتتا بود که از زمان ورود او همه چیز مثبت شد و فلسفه جدیدی را برای ما به ارمغان آورد. من فکر می‌کنم که این موضوع بسیار مهمی بود چرا که با سبک بازی من مطابقت داشت و فکر می کردم که می توانم زیر نظر او پیشرفت کنم. من فکر می‌کنم که این عامل اصلی بود. همچنین عشق زیادی از سوی هواداران و باشگاه نیز دریافت کردم. همه با من بسیار خوب رفتار می کنند و فکر می کنم که در خانه ام هستم بنابراین تصمیم گرفتم که بمانم."

 

اوبامیانگ در ادامه گفت: " ما در حین قرنطینه گپ می زدیم و قرار بود که در مورد یک بازی صحبت کنیم اما او گفت فراموش کن و از من سوال کرد که ایده ام برای آینده چیست. من گفتم از زمان آمدن تو بسیار پیشرفت کرده ام و همه چیز مثبت بوده است بنابراین می خواهم بمانم. او به من گفت که البته می‌توانم در باشگاه های بزرگ دیگر جام به دست آورم اما در عین حال می‌توانم در آرسنال میراث بزرگی را از خود به جا بگذارم. بعد از این گفتگو برایم مشخص شد که می‌خواهم بمانم.

 

 

1527672

 

 

من واقعا افتخار می کنم که کاپیتان این باشگاه هستم اما این علت اصلی ماندن در اینجا برای من نبود. البته این اتفاق بسیار فوق‌العاده است."

دیدگاه‌ها