کد خبر : 1709946 | 03 مهر 1399 ساعت 23:10 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک چلسی؛ گزینه جدید آرسنال در نقل و انتقالات

بر اساس ادعای اسکای آرسنال به جذب جورجینیو از چلسی علاقه نشان داده است.

هافبک چلسی؛ گزینه جدید آرسنال در نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو تابستان سال گذشته و با اصرار مائوریتزیو ساری از ناپولی راهی چلسی شد و در این دو فصل نیز در لندن عملکرد قابل قبولی ارائه داده است؛ با این حال بعد از جدایی سرمربی ایتالیایی از چلسی همواره شایعات درباره انتقال جورجینیو به یک تیم دیگر نیز وجود داشته است.

 

طی ماه های اخیر از گزینه‌های زیادی برای تقویت خط میانی تیم میکل آرتتا نام برده شده است. در واقع به نظر می‌رسد که توماس پارتی هنوز هم گزینه مورد علاقه این تیم محسوب می‌شود اما اتلتیکومادرید به این راحتی‌ها راضی به فروش او نخواهد شد. از طرف دیگر طی روزهای اخیر باز هم از علاقه توپچی ها به جذب فیلیپ کوتینیو پرده برداشته شد اما اینطور به نظر می آید که هافبک برزیلی بازیکن مورد علاقه سرمربی جدید بارسا یعنی رونالد کومان محسوب می شود و جدایی او نیز بسیار بعید خواهد بود.

 

 

1509609

 

 

حالا و در همین رابطه اسکای اسپورتس از گزینه جدید سران آرسنال برای تقویت خط میانی این تیم نام برده است. بر این اساس باشگاه انگلیسی قصد دارد جورجینیو را از تیم همشهری یعنی چلسی به خدمت بگیرد. این در حالی است که البته به نظر می رسد فرانک لمپارد این هافبک ایتالیایی را یک مهره مهم برای تیمش تلقی می کند و باید دید که واکنش چلسی به این شایعه چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها