کد خبر : 1709952 | 03 مهر 1399 ساعت 23:32 | 30.5K بازدید | 3 دیدگاه

تمجید ویژه گلر لیورپول از خرید جدید قرمزهای آنفیلد

آدریان، دروازه بان دوم لیورپول تمجید ویژه ای از تیاگو آلکانتارا انجام داد.

تمجید ویژه گلر لیورپول از خرید جدید قرمزهای آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلکانتارا یکی از بهترین هافبک های بازیساز دنیای فوتبال تلقی می‌شود. این ستاره اسپانیایی چندی پیش بعد از گذراندن هفت فصل فوق العاده در بایرن مونیخ از این تیم جدا شد و به لیورپول پیوست تا لیگ برتر انگلیس را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرده باشد.

 

تیاگو اما خیلی زود اولین بازی خود را برای لیورپول انجام داد و در مسابقه هفته دوم این تیم برابر چلسی 45 دقیقه به میدان رفت و عملکرد خوبی را هم از خود ارائه داد. حالا اما دروازه بان دوم قرمزهای آنفیلد به تمجید از هم تیمی اسپانیایی خود پرداخته است. آدریان در این باره گفت: " او یک برنده ذاتی است. وقتی شما به دوران حرفه‌ای او نگاه می کنید متوجه می شوید که عناوین زیادی به دست آورده چرا که در تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ حضور داشته است."

 

 

1530209

 

 

آدرباندر ادامه گفت: "او دوست دارد برنده شود و به نظر من برای پیروز شدن به لیورپول آمده است. او به دنبال این است تا تمام عناوینی را که در فصل پیش رو به دنبال آن هستیم، ببرد. این یک قرارداد عالی برای ما بود و فکر می‌کنم که کمک زیادی به لیورپول خواهد کرد. تیاگو یک بازیکن در کلاس جهانی است. او همچنین به خوبی انگلیسی صحبت می‌کند و هیچ مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت."

دیدگاه‌ها