کد خبر : 1709985 | 04 مهر 1399 ساعت 02:33 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: گلزنی خاوی مارتینز یک داستان بسیار زیبا بود

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که تیمش مقابل سویا سختی زیادی کشیده است.

فلیک: گلزنی خاوی مارتینز یک داستان بسیار زیبا بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه روند فوق العاده خود موفق شد در مسابقه سوپرجام اروپا مقابل سویا به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد؛ شاگردان هانسی فلیک هر روز بیشتر از قبل در فوتبال اروپا قدرت نمایی می کنند و حالا رویای کسب شش گانه را در سر می پرورانند.

 

سرمربی موفق بایرن مونیخ یعنی هانسی فلیک بعد از قهرمانی در سوپرجام گفت: " خوب بود که دوباره فضای استادیوم با حضور تماشاگران را تجربه کردیم بنابراین همه چیز دوباره بیشتر به فوتبال شباهت داشت. از این بابت خوشحالم و از همه مهمتر امیدوارم که همه سالم به خانه‌هایشان بازگردند.

 

 

1530371

 

 

در 15 دقیقه اول طول کشید تا با شرایط بازی سازگار شویم. برای من بسیار خوب بود که مشاهده کردم تیم قصد دارد با ذهنیت خود رو به موفقیت گام بردارد. در پایان بازیکنانمان برای رسیدن به پیروزی رنج زیادی را متحمل شدند."

 

هانسی درباره گلزنی خاوی مارتینز نیز گفت: " خاوی گلزنی کرد و باعث شد که ما برنده شویم. بعضی اوقات فوتبال این داستان ها را می نویسد. این یک داستان بسیار زیبا بود. روز چهارشنبه گزارش های مبنی بر حضور او در بیلبائو منتشر شد اما امروز گلزنی کرد."

 

 

1530366

دیدگاه‌ها