کد خبر : 1709987 | 04 مهر 1399 ساعت 08:44 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

بعید است مسابقه جهانی کشتی برگزار شود

علیاری: هنوز با تیمی قرارداد نبسته‌ام

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در سال 2018 گفت: بعید می‌دانم اتحادیه جهانی بتواند مسابقه‌ای برگزار کند چون تا امروز که همه رقابت‌ها را لغو کرده‌ است.

علیاری: هنوز با تیمی قرارداد نبسته‌ام
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهدی علیاری در خصوص میزان آمادگی‌اش اظهار داشت: وضعیتم قابل قبول است؛ نه خیلی آماده‌ام و نه بدون تمرین. آمادگی‌ام در حدی هست که اگر زمان برگزاری مسابقات را اعلام کنند، می‌توانم به آمادگی مناسب برسم. در شهریار باشگاهی داریم که یک تشک کشتی دارد و 3-4 نفری تمرین می‌کنیم. در حد معقول آمادگی‌ام را حفظ کرده‌ام.
 

مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی فرنگی احتمال برگزاری مسابقات جهانی را ضعیف دانست و تاکید کرد: ظاهراً اتحادیه جهانی اصرار به برگزاری مسابقات جهانی بزرگسالان دارد، چون انتخابات هیئت رئیسه هم در پیش است،‌ اما من بعید می‌دانم بتوانند مسابقه برگزار کنند. تا امروز که همه مسابقات‌شان را لغو کرده‌اند. البته باز هم باید تا 14 مهر منتظر ماند و دید اتحادیه جهانی چه تصمیمی می‌خواهد بگیرد.

 

علیاری در مورد حضورش در لیگ برتر تصریح کرد: چند باشگاه با من صحبت کرده‌اند اما هنوز پاسخ قطعی نداده‌ام. احتمال دارد که در دور رفت کشتی نگیرم، اگر چه هنوز چیزی قطعی نیست. شاید برای دور برگشت و نیمه‌نهایی فینال قرارداد ببندم.

 

این کشتی‌گیر در خصوص مسابقات گزینشی المپیک پیش رو گفت: امیدوارم شایسته‌ترین فرد برای این کار به عضویت تیم ملی درآید و بتواند سهمیه وزن 97 کیلوگرم را بگیرد و پس از آن نیز در المپیک صاحب مدال شویم.

دیدگاه‌ها