کد خبر : 1709999 | 04 مهر 1399 ساعت 11:00 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تلاش برای جذب سانچو؛ پول‌پاشی یونایتد

در انگلیس گفته می‌شود منچستریونایتد هفته آینده برای آخرین بار شانس خود برای جذب جیدون سانچو را با پیشنهاد رسمی به دورتموند امتحان می‌کند.

آخرین تلاش برای جذب سانچو؛ پول‌پاشی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی استار در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع خود مدعی شد منچستریونایتد در هفته آینده برای آخرین بار شانس خود برای جذب جیدون سانچو را خواهد آزمود و برای آخرین بار یک پیشنهاد رسمی 100 میلیون یورویی به بوروسیا دورتموند ارائه خواهد کرد. البته یونایتد تا کنون پیشنهادی رسمی ارائه نکرده و این پیشنهاد اولین و آخرین پیشنهاد رسمی اش خواهد بود.

 

1530390

 

بر اساس این گزارش یونایتد قصد دارد پیشنهادی 80 میلیونی به دورتموند ارائه دهد و علاوه بر آن 20 میلیون یورو هم به عنوان بندهای الحاقی و پاداش در قرارداد بگنجاند تا دورتموندی‌ها را برای رضایت دادن به این انتقال ترغیب کند.

 

دیلی استار می‌گوید این اقدام توسط اد وودوارد نایب رئیس باشگاه یونایتد انجام خواهد شد. وودوارد قصد دارد به مدیران دورتموند به صراحت اعلام کند که این آخرین پیشنهاد منچستر است و در صورت رد آن دیگر پیشنهادی در کار نخواهد بود.

 

1530393

 

درحالیکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی روز 5 اکتبر یعنی 14 مهر به پایان می‌رسد ولی رسانه انگلیسی به نقل از منابعی که از آنها به عنوان منابع نزدیک به باشگاه یاد می‌کند مدعی است مدیریت بالای یونایتد معتقد است با این پیشنهاد وسوسه انگیز می‌تواند سانچو را در آخرین لحظات به اولدترافورد منتقل کند.

 

 

دیدگاه‌ها