کد خبر : 1710001 | 04 مهر 1399 ساعت 11:00 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

جمعه در بندر‌ دلگیر نیست

خبر خوب کاپیتان نوری؛ حمایت از تیم بانوان ملوان

تیم بانوان ملوان به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ این مطمئنا شیرین‌ترین خبر در روز جمعه برای هواداران این تیم خواهد بود.

خبر خوب کاپیتان نوری؛ حمایت از تیم بانوان ملوان

به گزارش “ورزش سه”، بعد از دستور به انحلال تیم بانوان ملوان در گذشته، اکنون مدیرعامل جدید باشگاه خبری مسرت‌بخش برای انزلی‌چی‌ها دارد؛ بازگشت تیم بانوان ملوان با قدرت و حمایت لازمه.

 

پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان در توضیح این خبر اینطور به خبرنگار ما گفت: نمی‌خواهم به حواشی بپردازم و به آنها پاسخ بدهم اما به هواداران باشگاه ملوان تضمین می‌دهم که تیم بانوان ما قطعا در لیگ برتر حضور خواهد داشت و تلاش می‌کنیم مانند سال گذشته شرایط آبرومندانه‌ای برای این تیم فراهم کنیم.

 


وی در ادامه با تمجید از هواداران این تیم گفت: قطعا علاقمندان به فوتبال تصاویر مربوط به هواداران تیم بانوان ملوان را دیده‌اند. بیشترین هوادار را در بین تیم‌های فوتبال بانوان داریم و شور و هیجان هواداران ما در استادیوم انزلی بی‌نظیر است. مگر می‌شود فوتبالی باشیم و این پتانسیل را نادیده بگیریم؟ هواداران ارزشمند‌ترین سرمایه باشگاه ملوان هستند و دلیل بقای این باشگاه قطعا حضور و حمایت همیشگی آنها است.


هافبک سابق ملوان و مدیرعامل کنونی این باشگاه با اشاره به مشکلاتی که درگیر آن هستند در ادامه گفته: متاسفانه ملوان یک باشگاه بدهکار است. فصل گذشته بخشی از بدهی فصول گذشته را پرداخت کردیم و در زمان امانتداری خود بدهکاری به جا نگذاشتیم. چند روز پیش بدهی پاشنکو که مربوط به چند فصل پیش بود را پرداخت کردیم. برای اینکه ملوان به شرایط ایده‌آل برسد باید چند فصل این سختی‌ها را تحمل کنیم، به همین دلیل نمی‌توانیم پا به پای تیم‌های مدعی لیگ برتر بانوان هزینه کنیم. این تیم‌ها معمولا به صورت اختصاصی روی تیم بانوان تمرکز می‌کنند اما باشگاه ملوان به جز تیم بزرگسالان آقایان در هفت رده سنی پایه نیز تیم‌داری می‌کند که با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه شرایط بسیار سخت است. اما از آنجایی که سیاستگذاری باشگاه سازندگی و بازگشت به اصالت ملوان است ما باید این مسیر را ادامه دهیم.


پژمان نوری در پایان گفت: می‌خواهم به هوادارن‌مات قول بدهم تا روزی که بنده در خدمت آنها بوده و اجازه تصمیم‌گیری داشته باشم، ملوان در فوتبال بانوان تیم‌داری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها