کد خبر : 1710002 | 04 مهر 1399 ساعت 11:20 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ: عامل پیروزی بایرن، مانوئل نویر بود

ایوان راکیتیچ ستاره سویا بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در سوپرجام اروپا مانوئل نویر را عامل اصلی پیروزی بایرن در این بازی دانست.

راکیتیچ: عامل پیروزی بایرن، مانوئل نویر بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه سویا دیشب در ورزشگاه پوشکاش آرنا در سوپرجام اروپا مقابل بایرن مونیخ قرار گرفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد ایوان راکیتیچ ستاره سویا که اخیراً از بارسلونا به این تیم منتقل شده درخشش مانوئل نویر سنگربان بایرن را عامل پیروزی این تیم دانست و گفت در این بازی همه دیدند که نویر برای باواریایی‌ها چقدر مهم است.

 

1530396

 

درحالیکه نیمه اول با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسیده بود سویا در نیمه دوم تلاشهای زیادی برای باز کردن دروازه بایرن کرد و در دقیقه 87 یوسف النصیری تا یک قدمی بازی کردن دروازه بایرن پیش رفت اما با درخشش مانوئل نویر ناکام ماند. در نهایت خاوی مارتینز در وقتهای اضافه بایرن را به پیروزی رساند.

 

راکیتیچ در پایان بازی گفت: " باخت ناراحت کننده ای است ولی فوتبال همین است. ما امشب دیدیم که نویر برای آنها چقدر مهم است. ما دو شانس عالی داشتیم که می توانستیم پیش بیفتیم ولی نویر مانع هر دو شد. بعد هم یک کرنر احمقانه به حریف دادیم و آنها توپ را گل کردند".

 

1530395

 

ستاره کروات سویا در ادامه گفت: " با این همه ما باید به نوع بازی مان مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا افتخار کنیم. ما احساس می‌کنیم خوب آماده شده ایم و برای شروع فصل کاملاً آماده و سرحال هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها