کد خبر : 1710004 | 04 مهر 1399 ساعت 11:29 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

نویر: از آمدن مارتینز به زمین خوشحال شدم چون...

مانوئل نویر دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ معتقد است که حضور خاوی مارتینز در زمین تاثیر زیادی در پیروزی این تیم داشته است.

نویر: از آمدن مارتینز به زمین خوشحال شدم چون...

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019 شب گذشته در دیدار سوپرجام اروپا مقابل فاتح مسابقات لیگ اروپا یعنی سویا قرار گرفت؛ این مسابقه نزدیک در 90 دقیقه با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. با این حال شاگردان هانسی فلیک موفق شدند در وقت اضافه اول با ضربه سر خاوی مارتینز به گل دست پیدا کنند و نهایتا جام را بالای سر ببرند.

 

 

1530404

 

 

به جرات می توان از مانوئل نویر به عنوان یکی از مهمترین ارکان قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا یاد کرد. به خصوص در دیدار پایانی مقابل پاری سن ژرمن که عملکرد خیره کننده ای داشت و چند بار دروازه بایرن را نجات داد. دروازه‌بان با تجربه آلمانی شب گذشته نیز استثنایی عمل کرد و شاید اگر او نبود به جای بایرن، سویا جام را بالای سر می برد.

 

مانوئل بعد از پایان بازی دیشب گفت: " وقتی مربی خاوی مارتینز را به زمین آورد بسیار خوشحال شدم زیرا می دانستم او چقدر ضربات سرخ فوق العاده عمل می کند. سویا تیم بزرگی است که از یک سرمربی فوق العاده نیز بهره می برد. بازی مقابل آنها اصلاً کار آسانی نیست اما در کل فکر می‌کنم ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم."

 

 

1530385

دیدگاه‌ها