کد خبر : 1710007 | 04 مهر 1399 ساعت 11:50 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی و تمجید ویژه از ستاره ترکیه ای میلان

استفانو پیولی، سرمربی میلان تعریف و تمجید ویژه ای از هاکان چالهان اوغلو انجام داد.

استفانو پیولی و تمجید ویژه از ستاره ترکیه ای میلان

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته میلان در دور سوم رقابت‌های پلی‌آف لیگ اروپا در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم بودو گلیمت نروژ بود؛ دیداری که برخلاف انتظار برای روسونری بسیار دشوار پیش رفت اما آنها نهایتا موفق شدند با نتیجه 3-2 حریف خود را شکست دهند و راهی مرحله بعدی پلی آف شوند.



بهترین بازیکن میلان در بازی دیشب، ستاره ترکیه ای این تیم یعنی هاکان چالهان اوغلو بود که موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند و همین موضوع نیز باعث شد که استفانو پیولی پس از بازی به تمجید از این بازیکن بپردازد. پیولی در این باره گفت: " فکر می‌کنم که اعتبار او افزایش یافته است. هاکان یک بازیکن با کیفیت محسوب می شود که برای تیم همه کار می‌کند.

 

 

1530408

 



همیشه انتظار داشتن دو گل از یک بازیکن دشوار است اما کاملاً منتظر چنین عملکردی از سوی او بودم. او یک پسر استثنایی است و دارای ویژگی هایی است که می تواند به قهرمان اصلی تیم تبدیل شود."



میلان در مرحله بعدی پلی آف به مصاف تیم پرتغالی ریوآوه خواهد رفت که در کمال تعجب موفق شد در دور قبلی بشیکتاش را حذف کند. پیولی در این باره نیز گفت: " این مدرکی است که نشان می‌دهد همه مسابقات بسیار دشوار هستند. حالا ما روی بازی یکشنبه در سری آ و سپس پلی آف تمرکز خواهیم کرد. این یک هدف مهم دیگر برای ما محسوب می‌شود."

 

 

1530409

دیدگاه‌ها