کد خبر : 1710023 | 04 مهر 1399 ساعت 13:00 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش مربی حریف از رفتار احترام‌آمیز کلوپ

سرمربی لینکلن‌سیتی تیمی که در جام اتحادیه 7-2 از لیورپول شکست خورد از یورگن کلوپ به دلیل رفتار درست و احترام‌آمیز با این تیم تمجید کرد.

ستایش مربی حریف از رفتار احترام‌آمیز کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس به مصاف تیم کوچک لینکلن سیتی رفت و در یک باز راحت حریفش را 7-2 شکست داد. اما در پایان بازی سرمربی لینکلن زبان به ستایش از یورگن کلوپ گشود و گفت رفتار او در پایان بازی و برخورد احترام آمیزش با حریف نشان دهنده طبع بالا و اخلاق درست او است.

 

1530377

 

درحالیکه برخی مربیان بعد از چنین پیروزی‌هایی زمان را برای تعریف و تمجید از تیمشان و خودشان یا حتی تحقیر حریف مناسب می بینند یورگن کلوپ بعد از سوت پایان مسابقه سریعاً به سراغ اپلتون سرمربی لینکلن رفت و بازی تیمش را به او تبریک گفت.

 

اپلتون در پایان بازی با تمجید از این رفتار کلوپ گفت: " یورگن بعد از بازی سراغ من آمد و گفت خوب بازی کردید و برایتان در ادامه فصل آرزوی موفقیت می‌کنم. این ژست قشنگی از طرف او بود".

 

1530422

 

سرمربی لینکلن سپس به ستایش از سرمربی لیورپول و تیمش پرداخت و گفت: " یورگن در چند سال اخیر کار بزرگی انجام داده. لیورپول ترکیبی عالی از بازیکنان جوان و باتجربه دارد. در نیمه اول دیدیم که لیورپولیها در تمام کنندگی و استفاده از فرصتها چقدر استادند. حتی اگر یک سطل را گوشه تیر دروازه می گذاشتیم آنها هر دفعه می توانستند با توپ به آن بزنند. یعنی ضربات آخرشان اینقدر دقیق بود".

 

 

دیدگاه‌ها