کد خبر : 1710027 | 04 مهر 1399 ساعت 13:22 | 435.7K بازدید | 14 دیدگاه

دیگر در این باشگاه چیزی من را متعجب نمی کند

واکنش جنجالی لئو مسی به جدایی سوارز(عکس)

بالاخره لیونل مسی به جدایی دوست صمیمی اش از بارسلونا یعنی لوئیس سوارز واکنش نشان داد.

واکنش جنجالی لئو مسی به جدایی سوارز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رابطه فوق العاده بین لیونل مسی و لوئیس سوارز در بارسلونا همواره طی سال‌های اخیر زبان زد خاص و عام بوده است. سوارز بعد از انتقال به نوکمپ در سال 2014 به دوست صمیمی فوق ستاره آرژانتینی تبدیل شد و از آن زمان تا به حال روابط نزدیکی بین این دو بازیکن و حتی خانواده هایشان در جریان بوده است.



با توجه به دوستی بسیار نزدیک بین سوارز و مسی شاید هیچ کسی به اندازه فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که خودش هم تا چندی پیش در آستانه جدایی از این باشگاه قرار داشت، از جدایی سوارز ناراحت نباشد.

 

 

1530443

 


همانطور که انتظار می رفت، لیونل مسی یک روز بعد از کنفرانس مطبوعاتی دراماتیک لوئیس سوارز و خداحافظی رسمی او از بارسلونا، به این موضوع واکنش نشان داد و با قرار دادن پستی در این باره نوشت: " من پیش از این هم چنین فکری را در ذهنم داشتم اما وقتی امروز وارد رختکن شدم، فهمیدم که واقعاً این اتفاق رخ داده است. ادامه دار نبودن این لحظه های با هم بودن و روز به روز در کنار تو نبودن چه در زمین و چه خارج از آن واقعا دشوار است.



دل ما برای این روزها تنگ خواهد شد. سال های طولانی، نهار ها و شام ها و بسیاری از چیزهای دیگر که هرگز فراموش نخواهند شد. مشاهده تو با یک پیراهن دیگر و بیشتر از آن قرار گرفتن در مقابلت واقعا لحظه عجیبی خواهد بود. به خاطر آن چیزی که واقعا هستی، لیاقتت این نبود که اینگونه از تیم کنار گذاشته شوی. تو یکی از مهم ترین بازیکنان تاریخ باشگاه هستی و چه به لحاظ فردی و چه از نظر تیمی به افتخارات مهمی دست یافتی. نباید به این شکل از این تیم کنار گذاشته می شدی اما واقعیت این است که در مقطع کنونی دیگر هیچ چیز من را با متعجب نمی کند.

برای تو در چالش جدید بهترین ها رو آرزو می کنم. خیلی، خیلی دوستت دارم و به زودی تو را خواهم دید دوست من."

 

 

1530441

دیدگاه‌ها