کد خبر : 1710040 | 04 مهر 1399 ساعت 14:27 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس باشگاه اتلتیکو:

از زمان حضور سوارز در هلند، به دنبال جذب او بودیم

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید از خرید جدید این تیم یعنی لوئیس سوارز تمجید کرد.

از زمان حضور سوارز در هلند، به دنبال جذب او بودیم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مراسم خداحافظی لوئیس سوارز در باشگاه بارسلونا انجام شد و این ستاره اروگوئه ای بعد از پشت سر گذاشتن شش فصل فوق العاده در بلوگرانا بالاخره از این تیم جدا شد و حالا باید چالش جدید خود را در یک تیم لالیگایی دیگر به نام اتلتیکو مادرید جستجو کند.

 

 

1530139

 



انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید حالا در مصاحبه ای به تمجید از خرید جدید این تیم پرداخته است. او درباره لوئیس سوارز گفت: " من فکر می کنم که بازیکن بزرگی به اینجا می آید؛ یکی از بهترین گلزنان اروپا و ما از حضور او در این باشگاه بسیار خوشحال هستیم. وقتی سوارز در هلند حضور داشت به دنبال جذب بودیم اما به لحاظ مالی وضعیت خوبی نداشتیم و نتوانستیم این کار را انجام دهیم. با این حال تقدیر و سرنوشت به گونه ای است که او حالا چند سال بعد به باشگاه ما آمده است."



در حالی که طی ماه‌های اخیر انتقادات زیادی نسبت به عملکرد رئیس باشگاه بارسلونا یعنی جوزپ بارتومئو مطرح بوده اما سرزو به دفاع از عملکرد همتای خود در بلوگرانا پرداخته است. او در این باره گفت: " بارتومئو رئیس بسیار بزرگی است و در آینده از او به عنوان یکی از بهترین روسای بارسلونا یاد خواهد شد. البته بارسلونا روسای بزرگ زیادی داشته اما مطمئناً بارتومئو نیز یکی از آنها خواهد بود. من این موضوع را به عنوان دوست او می ‌گویم نه رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید؛ او واقعاً فردا بسیار بزرگی است."

 

 

1530462

دیدگاه‌ها