کد خبر : 1710044 | 04 مهر 1399 ساعت 14:48 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: وظیفه من راضی نگه داشتن بازیکنان نیست

اوله گنار سولسشر، معتقد است که منچستر یونایتد در فصل گذشته نشان داده که می‌تواند در خط دفاعی عملکرد خوبی از خود ارائه دهد.

سولسشر: وظیفه من راضی نگه داشتن بازیکنان نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به لحاظ نقل و انتقالاتی در وضعیت خیلی خوبی به سر نمی‌برد زیرا آنها تا این لحظه موفق به فروش بازیکنانی که در برنامه‌های سرمربی این تیم یعنی اوله گنار سولسشر جای ندارند، نشده اند. فیل جونز و مارکوس روخو دو نمونه از این بازیکنان هستند که هنوز توافقی برای فروش آنها به باشگاه‌های دیگر حاصل نشده است. از طرف دیگر آندریاس پریرا، سرخیو رومرو و جسی لینگارد نیز از دیگر بازیکنانی محسوب می‌شوند که به نظر می‌رسد سولسشر احتیاجی به آنها ندارد.



اوله گنار سولسشر حالا و پیش از بازی فردای تیمش مقابل برایتون در لیگ برتر انگلیس می گوید: " می‌دانید بازیکنان از پیروزی در مسابقات بسیار خوشحال می‌شوند. من هم همین طور. با این حال وظیفه من نیست که آنها را راضی نگه دارم. باید بازیکنانی را انتخاب کنم که با آن ها می توانم نتیجه بگیرم. همچنین آنها نیز باید کاملاً آماده باشند."

 

 

1530469

 

 


سولسشر در ادامه گفت: " من همیشه گفته‌ام به بازیکنانم اعتماد و اطمینان کامل دارم. اگر موقعی ورودی یا خروجی در تیم رخ دهد قطعاً من به شما اطلاع خواهم داد. در فوتبال شما نمی توانید بیش از حد پیش بینی کنید اما من فقط در تلاش هستیم که بهتر شویم. تمرکز من فقط روی بازی است و نمی توانم به چیز دیگری فکر کنم."



سولسشر درباره انتقاداتی که نسبت به خط دفاعی منچستر یونایتد مطرح می‌شود نیز گفت: " فکر می‌کنم فصل گذشته ما نشان دادیم که در بهترین حالت خود می‌توانیم چگونه دفاع کنیم. با این حال هفته قبل همه چیز فوق العاده پیش نرفت. این در حالی است که آمار دفاعی نشان می‌دهد که هری مگوایر و اریک بایی همکاری خوبی با یکدیگر داشته‌اند. اریک دوباره آماده است و این اتفاق بسیار خوبی به شمار می‌آید. مشتاقانه منتظر پیشرفت و بازی های بیشتر او در نیم‌فصل هستیم."

 

 

1530470

دیدگاه‌ها