کد خبر : 1710048 | 04 مهر 1399 ساعت 17:40 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

با دشان بازگشت کریم ممکن نیست

آب سرد رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه روی بنزما

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه پیشبینی کرد که کریم بنزما حداقل تا 2022 پیراهن فرانسه را به تن نخواهد کرد.

آب سرد رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه روی بنزما

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما با وجود اینکه بهترین روزهای دوران فوتبالی خود را در رئال سپری می‌کند، همچنان به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌شود.

مهاجم طرد شده کهکشانی‌ها پس از دخالت در پرونده اخاذی از «متئو والبوئنا» هم‌تیمی اش در تیم ملی فرانسه در سال 2015 از حضور در تیم ملی این کشور محروم ماند.

در واقع، اگرچه مهاجم 31 ساله رئال با فرم کنونی خود در صورت دعوت شدن به تیم ملی فرانسه در ترکیب اصلی به کار گرفته خواهد شد اما دیدیه دشان همچنان او را نادیده می‌گیرد.

این در حالی است که زیدان سال گذشته در پاسخ به پرسشی در خصوص دعوت نشدن ادامه دار بنزما به جمع آبی‌ها، مدعی شد که مهاجم تیمش بهترین بازیکن جهان بوده و استحقاق دعوت شدن مجدد به تیم ملی فرانسه را دارد.

 

 

1530476

 

 

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه که در ابتدای فصل گذشته به خبرنگاران گفته بود دوران حضور بنزما در تیم ملی فرانسه به پایان رسیده است، در پایان فصل گفت که بنزما بهترین فصل دوران بازیگری‌اش را سپری کرد. اظهار نظر او با واکنش تمسخرآمیز بنزما روبرو شد.

مهاجم رئال سال گذشته تلاش داشت تا بتواند مجوز حضور در تیم ملی الجزایر را به دست بیاورد که در این امر ناکام ماند.

 

 

1443283

 

 

لوگرا در مصاحبه جدید خود و در مورد بنزما گفت:« بازگشت کریم بنزما به تیم ملی امکانپذیر است؟ چه کسی می تواند رد کند که کریم بازیکن بزرگی است؟ من که نمی توانم و این را همه دنیا هم می دانند و به شخصه همیشه به او احترام گذاشته ام. او یک بازیکن و یک انسان استثنایی است ولی بعید می دانم دیدیه دشان تا زمانی که سرمربی فرانسه است از کریم بنزما دعوت کند. دشان تا 2022 سرمربی است و فکر نمی کنم بنزما را تا دو سال دیگر هم در تیم ملی ببینیم.»

 

دیدگاه‌ها