کد خبر : 1710049 | 04 مهر 1399 ساعت 15:16 | 19.4K بازدید | 5 دیدگاه

نقشه راه فکری؛ تیم سازی به جای گلایه (عکس)

محمود فکری در دومین فصل حضور در نساجی بازیکنان زیادی را از دست داده و برای او جدایی از این تیم هم چاره نبود چرا که یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارد.

به گزارش "ورزش سه"، از دست دادن این همه بازیکن در حالی که بعد از دو سه فصل بازی در کنار هم هماهنگ شده بودند خیلی برای محمود فکری سخت بود به خصوص که می توانست ادامه نتیجه گیری این مربی در نساجی را تضمین کند و این مربی را به اهداف بلند مدتش در مربیگری در لیگ برتر برساند؛ اما چهره محمود فکری در تمرینات نساجی اصلا مغموم نیست و به نظر می رسد خیلی راحت با این جدایی ها کنار آمده است.

 

 

1530477



حالا او در تلاش برای ساختن یک تیم جدید است؛ در لیگ یک به خوبی نشان داده که پروسه تیم سازی را بلد است. با نفت مسجد سلیمان تیمی که خودش ساخت به لیگ برتر صعود کرد. این پروسه را در شاهین شهرداری بوشهر و آلومینیوم اراک هم به خوبی پیاده کرد به طوریکه بعد از جدایی هم این تیم ها به لیگ برتر صعود کردند. حالا تیم سازی در لیگ برتر یک آزمون جدید برای محمود فکری است. نساجی در فصل جدید به موفقیت خود ادامه دهد بدون شک بیانگر تیم سازی بدون نقص محمود فکری در لیگ برتر خواهد بود. یکی از بهترین خصیصه های مربی خوب تیم سازی ابتدای فصل است.



نساجی در اولین آزمون با تیم جدید ماشین سازی را دو بر یک شکست داد؛ این نتیجه در حالی رقم خورد که نساجی تا به امروز تنها 4 بازیکن لیگ برتری جذب کرده و باید 3 بازیکن دیگر به خدمت بگیرد و کمتر از 10 روز است که تمرینات را شروع کرده. حجم جدایی ها از نساجی تماشاگران این تیم را ناراحت کرده بود و اینکه تا به امروز تیم بیشتر بازیکن دسته اولی بخدمت گرفت. اتفاقی که طبیعی بود به این خاطر که نساجی 11 بازیکن از دست داده در حالی که می تواند تنها 7 بازیکن لیگ برتری در اختیار بگیرد.

 

 

1530478



بروز این رفتار البته از سوی محمود فکری چندان جای تعجب نداشت؛ رفتار حرفه ای که در مربیگری او دیده می شود بهاء دادن به نفراتی است که در اختیار دارد. در هفته های پایانی فصل گذشته هم تعداد زیادی از بازیکنان نساجی مصدوم شده بودند اما محمود فکری به جای اشاره به این ها بازیکنانی که در اختیار داشت را بالا می برد و نتیجه آن 10 بازی بدون شکست بود که این فصل به بازی های دوستانه هم سرایت کرده است. و البته این بهترین و منطقی ترین تصمیم است. محمود فکری به جای زوم روی بازیکنانی که از دست رفته اند در تلاش برای تیم سازی جدید است و به تیمی که قرار است ساخته شود امیدوار و دل بسته است.

دیدگاه‌ها