کد خبر : 1710051 | 04 مهر 1399 ساعت 13:15 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی و فرصت برای انتقام گیری جدید از رئال

مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی رئال بتیس فردا ماموریت دارد تا سومین برد متوالی تیمش را در لالیگا کسب کند. حریف بتیس مدافع عنوان قهرمانی است.

پیگرینی و فرصت برای انتقام گیری جدید از رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، مانوئل پیگرینی در ویارئال بود که توانست خود را به عنوان یک مربی بزرگ و صاحب سبک در فوتبال اروپا مطرح کند و سال 2006 این تیم کوچک را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز رساند. او سال 2009 سرمربی رئال مادرید شد و این تیم با هزینه ای 310 میلیون یورویی در نهایت با 96 امتیاز که برای رئال یک رکورد بود، پشت سر بارسا عنوان دوم لالیگا را کسب کرد. رئال در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز خیلی زود حذف شد تا پیگرینی جای خود را به ژوزه مورینیو بدهد.

 

 

1530454

 

 

پیگرینی در ادامه، هدایت تیم هایی چون مالاگا و سیتی را پذیرفت و سال 2016 با سیتیزن ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در دو بازی رفت و برگشت مغلوب رئال مادرید شد تا یک خاطره تلخ دیگر از کهکشانی ها برای او به یادگار بماند.

پیگرینی در مجموع 19 بار مقابل رئال تیم هایش را به به میدان فرستاده و تنها سه برد کسب کرده است. دو برد با ویارئال و یک برد با مالاگا. به عبارتی پس از اخراج از رئال، او تنها یک بار توانسته برابر این تیم موفق به پیروزی شود.

پیگرینی با بتیس دو برد متوالی در لالیگا کسب کرده و فردا در زمین خود میزبان رئال مادرید است. فرصت جدید برای انتقام گیری مهندس شیلیایی؛ موفق خواهد شد؟

 

دیدگاه‌ها