کد خبر : 1710063 | 04 مهر 1399 ساعت 16:13 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تشخیص نهایی کمیسیون پزشکی درباره مصدومیت هادی‌پور؛

زانوی تکواندوکار المپیکی فعلا به جراحی نیاز ندارد

با اعلام سرمربی تیم ملی مصدومیت زانوی تکواندوکار المپیکی حاد نیست و نیازی به جراحی ندارد.

 زانوی تکواندوکار المپیکی فعلا به جراحی نیاز ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند ماه تعطیلی، چند هفته ای است که تکواندوکاران المپیکی ایران زیر نظر فریبرز عسگری تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو پیگیری می‌کنند. در این میان اما شایعه نگران کننده‌ای به گوش می‌رسید؛ اینکه آرمین هادی‌پور، یکی از دو تکواندوکار المپیکی ایران با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شده و باید جراحی کند. 


سرمربی تیم ملی در خصوص آرمین هادی‌پور گفت: آرمین قبل از حضور در اردو دچار درد زانو شده بود که پس از بازگشت ملی پوشان وشروع تمرینات با توجه به اینکه احساس درد همچنان ادامه داشت این موضوع را با کادر فنی در میان گذاشت.با توجه به اینکه اولویت اصلی سلامتی ورزشکاران و حفظ سرمایه‌های ملی است با هماهنگی که از طریق سازمان تیم های ملی با فدراسیون پزشکی ورزشی صورت گرفت روز گذشته زانوی هادی پور مورد معاینه تخصصی قرار گرفت تا خیال ما از سلامت آرمین راحت شود. خدا را شکر پس از بررسی دقیق مشخص شد که آرمین برای ادامه تمرینات خود مشکلی نداشته و می‌تواند تمرینات خود را همچنان ادامه دهد.


البته فدراسیون پزشکی ورزشی هم درباره مصدومیت هادی‌پور اطلاعیه ای منتشر کرد و نوشت: کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی تشکیل جلسه داد. در این جلسه که دکتر رازی و دکتر کیهانی نیز به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند پس از بررسی دقیق نوع آسیب دیدگی و وضعیت زانوی ورزشکار در نهایت اعلام شد آرمین هادی پور تکواندوکار المپیکی فعلا نیازی به جراحی نداشته و فیزیوتراپی و تمرین درمانی در دستور کار قرار گرفت. مقرر شد پس از شش هفته فیزیوتراپی و تمرین درمانی مجددا از زانوی ورزشکار هادی پور MRI گرفته شده  و کمیسیون جهت بررسی مجدد تشکیل جلسه دهد.

دیدگاه‌ها