کد خبر : 1710064 | 04 مهر 1399 ساعت 16:16 | 48.2K بازدید | 9 دیدگاه

هنوز نمی‌توانیم با سرمربی در یک اتاق باشیم؛ 

مربی پاختاکور: استقلال را به زحمت می‌اندازیم

مربی تیم فوتبال پاختاکور می گوید سرمربی تیم که به بیماری کرونا مبتلا شده در حال بهبود است و بازیکنان برای او بازی خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شوتا آرلادزه به بیماری کرونا مبتلا شده و به همین دلیل در کنفرانس خبری پیش از مصاف با استقلال این پیتر هویسترا، کمک مربی هلندی پاختاکور بود که در نشست خبری حاضر شد و حرف هایش را اینطور در مورد دیدار روز آینده تیمش با آبی پوشان تهرانی آغاز کرد و گفت: بازی با استقلال یک بازی مهم برای ماست. آنها یک تیم فیزیکی و قدرتمند هستند، اما ما هم تیمی فیزیکی داریم و می‌توانیم مقابل آنها مقاومت کنیم و این تیم را به زحمت بیندازیم و مطمئناً آنها را به زحمت خواهیم انداخت.

 

 

1530488

 


او سپس با اشاره به شرایط سرمربی تیم اضافه کرد: شوتا آرولادزه، سرمربی تیم ما وضعیتش پس از تست مثبت کرونا رو به بهبود است و مراقبت‌هایی که اینجا از او شده، باعث شده حال او رو به بهبود باشد. 

 

دستیار آرلادزه در رابطه با اینکه آیا امکان کمک گرفتن از سرمربی تیم برای مباحث فنی وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: هنوز نمی‌توانیم با سرمربی تیم‌مان در یک اتاق حضور داشته باشیم، اما از طریق تکنولوژی با او در ارتباط هستیم و در بازی مقابل استقلال هم با نقطه نظرات او بازی خواهیم کرد.


بخش پایانی مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور هم از انگیزه این تیم برای صعود حکایت داشت و افزود: مانند بازی قبلی، در بازی مقابل استقلال هم برای شوتا آرولادزه، سرمربی تیم‌مان بازی خواهیم کرد و می‌خواهیم با صعود به مرحله بعدی، همچنان در مسابقات حضور داشته باشیم.

دیدگاه‌ها