کد خبر : 1710075 | 04 مهر 1399 ساعت 17:17 | 27.7K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

اتلتیکو و جذب سوارز؛ یک تیر با دو نشان

اتلتیکو مادرید با جذب سوارز حالا یک مهاجم درجه یک دارد و از گزند گل هایش نیز خلاص شد.

اتلتیکو و جذب سوارز؛ یک تیر با دو نشان

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسا در فهرست مازاد این باشگاه قرار گرفت در نهایت پس از یک ماه موفق به گرفتن مجوز جدایی اش شد و شب گذشته رسما به اتلتیکو مادرید پیوست.

ستاره اروگوئه ای شش سال برای بارسا بازی کرد و با 198 گل سومین گلزن برتر باشگاه لقب گرفت اما در نهایت به دلایل متعدد مجبور به جدایی شد و با فسخ قراردادش راهی اتلتیکو شد.

 

 

1529759

 

 

او چهارشنبه با جمع کردن وسایلش در رختکن بارسلونا از هم تیمی هایش خداحافظی کرد و با چشمانی اشکبار از کمپ بارسلونا خارج شد. سوارز دیروز در نشستی خبری رسما از هواداران بارسا خداحافظی کرد و امروز در تست های پزشکی اتلتیکو حضور یافت.

 

در واقع اتلتیکومادرید با امضای قرارداد با مهاجم اروگوئه‌ای نه تنها خط حمله‌اش را تقویت کرد بلکه توانست یکی از دشمنانش را از بین ببرد. 

سوارز از سال 2014 با اتلتیکو 18 بار در تمام رقابت ها روبرو شد و توانست هشت گل به ثمر برساند و شش پاس گل بدهد. در این بازی ها یازده پیروزی، پنج تساوی و دو شکست برای بارسا به ثبت رسید.

 

 

Suarez goal vs Atletico Madrid: Barca striker scores stunning opener against Atletico

 

 

نخستین بازی سوارز مقابل اتلتیکو در یازدهم ژانویه 2015 انجام شد که با پیروزی 3-1 بارسا در نوکمپ به پایان رسید. او یکی از گل ها را به ثمر رساند و پاس گل هم داد. 

او آوریل سال گذشته تک گل حیاتی بارسا را وارد دروازه اتلتیکو در نوکمپ کرد تا با همان گل، بارسا فاصله ای 11 امتیازی با اتلتیکو پیدا کرده و به سمت قهرمانی لالیگا خیز بلندی بردارد.

 

آخرین رویارویی مهاجم اروگوئه ای با روخی بلانکو به سی ام ژوئن 2020 برمی گردد که دو تیم به تساوی 2-2 دست یافتند. سوارز اما نقشی در گل های بازی نداشت. 

 

دیدگاه‌ها