کد خبر : 1710078 | 04 مهر 1399 ساعت 17:32 | 91.1K بازدید | 5 دیدگاه

حسام میدو:

ببینیم کومان مسی را هم مثل من اخراج می کند؟

حسام میدو هنوز حرکت رونالد کومان در مورد خودش که مربوط به سال ها پیش است را فراموش نکرده است.

ببینیم کومان مسی را هم مثل من اخراج می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، حسام میدو ستاره مصری سابق آژاکس می‌گوید که دوست دارد واکنش رونالد کومان به انتقادات علنی لیونل مسی از بارسلونا را ببیند چرا که پیش از این در موقعیتی مشابه به دوران حرفه‎ای او در آژاکس پایان داده بود.

 

 

1528623

 

 

لیونل مسی امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود برای خداحافظی از لوییس سوارز به انتقاد از شیوه رفتار باشگاه با این بازیکن پرداخت. کومان پس از انتخاب به عنوان جانشین کیکه ستین خیلی زود سوارز را در فهرست مازاد خود قرار داد و به این بازیکن اعلام کرد که جایی در ترکیب او در فصل آینده ندارد. مهاجم اروگوئه‌ای حالا به باشگاه اتلتیکو مادرید پیوسته و به شش سال حضور پرخاطره خود در نوکمپ پایان داده است.

 

 

1530501

 

 

میدو که بین سال های 2001 تا 2003 برای آژاکس در 40 بازی 21 گل زد و شاگرد رونالد کومان بود، علاقه مند است که نحوه واکنش این مربی که به دیسیپلین خود معروف است را ببیند.

میدو البته بر این باور است که کومان با مسی به عنوان ستاره اصلی تیمش برخوردی مشابه با او نخواهد داشت.

میدو در حساب توییتر خود نوشت:« می‌خواهم پاسخ کومان به حرف‌های مسی درباره سوارز را ببینم. کومان من را سلاخی کرد و به آژاکس دستور داد که من را بفروشد چون در رسانه‌ها درباره تیم حرف زده بودم؛ با این که فقط 18 سال داشتم. البته که من خودم را با مسی مقایسه نمی‌کنم اما حرکت امروز چیزهای بسیاری را به من ثابت خواهد کرد که امیدوار بودم زمان این کار را انجام دهد.»

 

 

1530499

دیدگاه‌ها