کد خبر : 1710081 | 04 مهر 1399 ساعت 17:23 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

شروع کار شاگردان عنایتی در کیش(عکس)

دور جدید تمرینات تیم هوادار تهران زیر نظر رضا عنایتی آغاز شد. دور جدید تمرینات تیم هوادار تهران زیر نظر رضا عنایتی آغاز شد.

شروع کار شاگردان عنایتی در کیش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار تهران که سال گذشته پس از حضور رضا عنایتی شرایط متفاوتی تجربه کرد و نتایج خوبی به دست آورد، به دنبال عملکرد موفق‌تر در فصل جدید لیگ دسته اول است تا بتواند لیگ برتری شود.

 

شاگردان رضا عنایتی برای حضور در فصل پیش رو، تمرینات‌شان را ار روز بیست و دوم شهریورماه در تهران آغاز کردند و پس از آمادگی نسبی که بازیکنان به دست آوردند و به شرایط تمرینی مطلوبی رسیدند، برای برپایی اردو راهی جزیره کیش شدند.

 

 

اعضای تیم فوتبال هوادار از دیروز پنج‌شنبه اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود را در کیش برپا کردند و شب گذشته نیز نخستین جلسه تمرینی خود را در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی کیش انجام دادند.

 

نخستین جلسه تمرینی شاگردان رضا عنایتی در کیش به انجام تمرینات سرعتی و کار با توپ اختصاص پیدا کرد و از امشب تمرین بازیکنان هوادار به‌صورت جدی‌تری زیر نظر سرمربی این تیم و دستیاران او ازجمله حسین کاظمی انجام خواهد شد.

 

در تمرین شب گذشته هوادار، امیر عرب رئیس هیات فوتبال کیش به استقبال استقلالی‌های این تیم لیگ یکی رفتند و به آنها خوشامد گفتند.

دیدگاه‌ها