کد خبر : 1710082 | 04 مهر 1399 ساعت 17:29 | 29.4K بازدید | 3 دیدگاه

غیبت دردسرساز بازیکنان خارجی؛

پرونده قهرمانی تیم قطبی در سوپرلیگ بسته‌ شد

تیم افشین قطبی با شکست در دیدار حساس با چونگ کینگ دانگدای، شانس حضور در بین چهار تیم بالای جدول را از دست داد.

پرونده قهرمانی تیم قطبی در سوپرلیگ بسته‌ شد

به گزارش ورزش سه، تیم شیجیاژوانگ اور برایت در حالی که نخستین فصل حضور در سوپرلیگ را سپری می‌کند، بدون خرید جدید وارد لیگ شد و حالا در فاصله یک مانده به پایان، از عدم سقوط به لیگ یک اطمینان دارد اما یک شکست بد موقع سبب شد تا شانس قرارگیری در بین چهار تیم بالای جدول را از دست بدهد.

 

امروز آن ها در غیاب موریکی ماتئوس دو خارجی تاثیرگذار خود به مصاف چونگ کینگ دانگدای رفتند و با نتیجه ۴-۱ بازی را واگذار کردند. نکته جالب این که هر چهار گل حریف را بازیکنان خارجی یعنی میرزژفسکی و آلان کاردچ به ثمر رساندند. 

 

1530505

 

در نیمه اول شیجیا دو گل خورد اما اخراج مدافع حریف سبب شد تا آن ها به بازی برگردند و کاپیتانشان از روی نقطه پنالتی گلزنی کند اما این گل دوام چندانی نداشت و گل سوم در دقیقه ۷۳ وارد دروازه این تیم شد و در دقایق پایانی هم میرزژفسکی دوباره گلزنی کرد. 

 

افشین قطبی که این فصل به شدت مورد توجه هواداران چینی قرار گرفته و شایعاتی هم پیرامون انتقالش به تیم ملی المپیک چین شنیده می‌شد، در این بازی تلاش زیادی کرد تا تیمش به پیروزی برسد و شاگردانش هم با کنترل توپ و میدان و مالکیت ۶۳ درصدی، روز خوبی را سپری کردند اما از کسب پیروزی باز ماندند.

 

1530506

 

حالا در فاصله یک هفته تا پایان شیجیاژوانگ در رتبه پنجم باقی می‌ماند و باتوجه به فاصله چهار امتیازی تا رتبه چهارم، شانس صعود به پلی آف سهمیه و قهرمانی را از دست می‌دهد.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که کسی انتظار این را نداشت که شاگردان افشین قطبی کاندیدای قهرمانی یا حضور در پلی آف سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشند اما آن ها در ۱۲ بازی قبلی عملکردی فوق العاده را از خود نشان دادند.

دیدگاه‌ها